Fredagsgazz 2/4

Jag kan vara på S-oil i S-torp

• Antal röstningar
    0
Svane skrev:
Ställde mig samma fråga förra året, GSXR1100R försäkrade att det skulle gå lugnt till så jag hakade på :arsele

Vid första fikastället lät GSXR1100R, som var reiseleiter, oss andra få veta att han hade haft TRE framhjulssläpp :skrämd
När jag var på väg hem så tankade jag och det visade sig att min hoj hade dragit 0,9 l/mil mot normalt 0,7 :hihi Men det är klart, allt är ju relativt... :va
Ähhh det där hittar du bara på :rolleyes: , min hoj drar alltid 0.5 l/mil eftersom jag bara varvar 5000 rpm, framhjulssläpp är den bästa avrostningen, när man kan hantera framhjulssläpp till 100% så är man king of the road :rolleyes:

Det ser ut som om vi skulla hinna bli klara till 16.15 idag på S-oil, lite beroende på hur snabbt The Brude klarar av att kränga däcket :rofl

20:- kostar inträdet för er som vill se hur man inte ska kränga däck :hihi

oscar skrev:
Stackars fälgar....

Vilken tid!? :fyllisar
15.00 filma när vi burnar upp det gamla däcket 500 meter ifrån min lya, 15.05 filma krängning 16.00 åka till S-oil, 16.15 åka på liten gazzrunda i vårstormen, vill du bli min pall bitch idag Oscar :kär

Ska ni åka 16:15.... ja, då hinner tyvärr jag inte hänga på idag! :(

Men det kommer kanske fler turer i helgen? :)

GSXR1100R skrev:
15.00 filma när vi burnar upp det gamla däcket 500 meter ifrån min lya, 15.05 filma krängning 16.00 åka till S-oil, 16.15 åka på liten gazzrunda i vårstormen, vill du bli min pall bitch idag Oscar :kär

S*tan i h*lvete vad jobbigt det var att kränga däck. Jag har ont i underarmarna och händerna, fingrarna värker, jag blev alldeles smutsig och oljig om händerna, svetten bara rann...jag ska aldrig mer kränga däck, nästa gång blir det vinkelslipen på det gamla, sen kör jag på fälgen om det ska behövas, för den var f*n så mycket lättare att få av än däckh*lvetet :4skrika

:D :D

TheDude skrev:
S*tan i h*lvete vad jobbigt det var att kränga däck. Jag har ont i underarmarna och händerna, fingrarna värker, jag blev alldeles smutsig och oljig om händerna, svetten bara rann...jag ska aldrig mer kränga däck, nästa gång blir det vinkelslipen på det gamla, sen kör jag på fälgen om det ska behövas, för den var f*n så mycket lättare att få av än däckh*lvetet :4skrika

Filmen är klar nu :D

Dagens hjälte va Henke som körde 6 mil ner i stormen för att gazza med oss med sin Firestorm :yoparty

GSXR1100R skrev:
Filmen är klar nu :D

Dagens hjälte va Henke som körde 6 mil ner i stormen för att gazza med oss med sin Firestorm :yoparty

Alltid kul att komma ner och köra med er.
Lite väl blåsigt, men kul.
Hade medvind hem så det gick på 25 min :tungan.

Tack för kaffet förresten, Mr K :tummenupp

TheDude skrev:

Du är ju ett riktigt mammagrismaterial...

Du som väger minst 130 pannor borde ju kunna dra av däcket med bara händerna! Smutsig om händerna...!? VEKLING!!! :tuttar
Det enda som är coolt är att du numera kör runt på ett regndäck... :hihi

...samt att du har lovat mig en provtur med FATTSERN! :D

oscar skrev:

Du som väger minst 130 pannor borde ju kunna dra av däcket med bara händerna! Smutsig om händerna...!? VEKLING!!! :tuttar
Det enda som är coolt är att du numera kör runt på ett regndäck... :hihi

...samt att du har lovat mig en provtur med FATTSERN! :D

Jag har alltid gillat min mamma, hon lagar god mat :hihi

Det är lugnt för min del att köra med regndäck, jag kör så fjolligt ändå att jag hade kunnat köra utan däck utan att märka någon skillnad :D

Jag ska bara byta framdäck på hojen (bör vara klart på måndag eller tisdag). Sen kan du få känna hur det känns att gränsla en riktig hoj :banana

TheDude skrev:
Jag har alltid gillat min mamma, hon lagar god mat :hihi

Sen kan du få känna hur det känns att gränsla en riktig hoj :banana

Att du gillar hennes mat är inte så svårt att förstå... ;)

I´m gonna hold you to it... :tummenupp

oscar skrev:

Smutsig om händerna...!? VEKLING!!! :tuttar
Men för fan, Oscar! Det ÄR otäckt med smutsiga händer. :fakta :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey