GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hur går det med film h-t? får du upp den i år ellerMr K skrev:jag är nog ledig vid 15-tiden......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med film h-t? får du upp den i år ellerMr K skrev:jag är nog ledig vid 15-tiden......
Ähhh det där hittar du bara påSvane skrev:Ställde mig samma fråga förra året, GSXR1100R försäkrade att det skulle gå lugnt till så jag hakade på![]()
Vid första fikastället lät GSXR1100R, som var reiseleiter, oss andra få veta att han hade haft TRE framhjulssläpp![]()
När jag var på väg hem så tankade jag och det visade sig att min hoj hade dragit 0,9 l/mil mot normalt 0,7Men det är klart, allt är ju relativt...
![]()
uppe.......GSXR1100R skrev:Hur går det med film h-t? får du upp den i år eller![]()
GSXR1100R skrev:20:- kostar inträdet för er som vill se hur man inte ska kränga däck![]()
15.00 filma när vi burnar upp det gamla däcket 500 meter ifrån min lya, 15.05 filma krängning 16.00 åka till S-oil, 16.15 åka på liten gazzrunda i vårstormen, vill du bli min pall bitch idag Oscaroscar skrev:Stackars fälgar....
Vilken tid!?![]()
GSXR1100R skrev:15.00 filma när vi burnar upp det gamla däcket 500 meter ifrån min lya, 15.05 filma krängning 16.00 åka till S-oil, 16.15 åka på liten gazzrunda i vårstormen, vill du bli min pall bitch idag Oscar![]()
Filmen är klar nuTheDude skrev:S*tan i h*lvete vad jobbigt det var att kränga däck. Jag har ont i underarmarna och händerna, fingrarna värker, jag blev alldeles smutsig och oljig om händerna, svetten bara rann...jag ska aldrig mer kränga däck, nästa gång blir det vinkelslipen på det gamla, sen kör jag på fälgen om det ska behövas, för den var f*n så mycket lättare att få av än däckh*lvetet![]()
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Filmen är klar nu![]()
Dagens hjälte va Henke som körde 6 mil ner i stormen för att gazza med oss med sin Firestorm![]()
GSXR1100R skrev:Filmen är klar nu![]()
TheDude skrev:S*tan i h*lvete vad jobbigt det var att kränga däck. Jag har ont i underarmarna och händerna, fingrarna värker, jag blev alldeles smutsig och oljig om händerna, svetten bara rann...jag ska aldrig mer kränga däck, nästa gång blir det vinkelslipen på det gamla, sen kör jag på fälgen om det ska behövas, för den var f*n så mycket lättare att få av än däckh*lvetet![]()
![]()
![]()
oscar skrev:Du är ju ett riktigt mammagrismaterial...
Du som väger minst 130 pannor borde ju kunna dra av däcket med bara händerna! Smutsig om händerna...!? VEKLING!!!![]()
Det enda som är coolt är att du numera kör runt på ett regndäck...![]()
...samt att du har lovat mig en provtur med FATTSERN!![]()
TheDude skrev:Jag har alltid gillat min mamma, hon lagar god mat
Sen kan du få känna hur det känns att gränsla en riktig hoj![]()
Men för fan, Oscar! Det ÄR otäckt med smutsiga händer.oscar skrev:Du är ju ett riktigt mammagrismaterial...
Smutsig om händerna...!? VEKLING!!!![]()
Bingo skrev:Men för fan, Oscar! Det ÄR otäckt med smutsiga händer.![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden