GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ser ut att bli fint väder, när kan ni komma loss, rösta endast om ni tänker köra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Ser ut att bli fint väder, när kan ni komma loss, rösta endast om ni tänker köra
Givetvis så kan du låna ett bakdäck av mig, men du får själv montera det.TheDude skrev:Har någon ett bakdäck jag kan få låna![]()
GSXR1100R skrev:Ser ut att bli fint väder, när kan ni komma loss, rösta endast om ni tänker köra
GSXR1100R skrev:Givetvis så kan du låna ett bakdäck av mig, men du får själv montera det.
Jag är hemma 14.55 på Fredag, va på plats om du vill låna ett däck.
Om jag får filma såTheDude skrev:Ok, har du krängningsverktyg? Om du har tid får du gärna vara instruktörJag grejar säkert att kränga på det ifall jag har någon att fråga då och då
![]()
Ja det ska väl gå bra, vi kör tidigast 16.15Ulvheden skrev:Vågar man haka på, första turen för iår.... lär ju vara lite ringrostig & vad jag förstått så går det väl i raskt tempo?!![]()
GSXR1100R skrev:Ja det ska väl gå bra, vi kör tidigast 16.15![]()
Ok kolla här i morgon vid lunchtid så spikar vi tidenUlvheden skrev:Passar mig perfekt, jag ska till Ystad & hämta hojen först så bara jag vet vilken tid det är samling så är jag inte sen att hänga på!!![]()
GSXR1100R skrev:Om jag får filma så![]()
Kanoners då laddar jag kameran, detta har jag längtat efter längeTheDude skrev:Blir den dyr att köpa sej ensamrätt på?
Jag är hos dej 14:55 imorgon![]()
GSXR1100R skrev:Ok kolla här i morgon vid lunchtid så spikar vi tiden![]()
Låter som en plan, jag fyller kaffekannanBingo skrev:Om märgen i mina ben har hunnit tina tills imorgon så är jag på. Det var kalla vindar idag.
GSXR1100R skrev:Kanoners då laddar jag kameran, detta har jag längtat efter länge![]()
Ulvheden skrev:Vågar man haka på, första turen för iår.... lär ju vara lite ringrostig & vad jag förstått så går det väl i raskt tempo?!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |