Fredagen den 13:e!!!

Min förra flickvän är med född fredagen den 13:e och har aldrig haft otur på den dagen i alla fall.
 
Therudeboy skrev:
Min förra flickvän är med född fredagen den 13:e och har aldrig haft otur på den dagen i alla fall.
Min mamma är född på fredagen den 13:e
 
Förstoppning. Ligger hemma och mår illa. Men å andra sidan slipper man ju jobba, så man ska kanske vara glad. Någon som vill komma hit och pilla ut skiten? :näsblod
 
Jag hade min otur igår, först cyklade jag över en bajj... sen trampade jag i en. Så idag kommer jag bara ha tur :3freak
 
Macho Woman skrev:
Förstoppning. Ligger hemma och mår illa. Men å andra sidan slipper man ju jobba, så man ska kanske vara glad. Någon som vill komma hit och pilla ut skiten? :näsblod

Får man se dig naken då? :gnissla
 
Väckt av jourtelefonen, visar sig vara en ordentlig systemcrash, fixat nu så det är väl bara vänta in nästa katastrof... eller så har jag fått min dos och kan njuta av resten av dagen utan att oroa mig :)
 
Lartes skrev:
Får man se dig naken då? :gnissla

Jag har hört om att många killar går långt för att få se en naken tjej men någonstans måste man väl dra gränsen? ..pilla bajs? hua! :zpy

....fan... Det syntes inte på dig att du var sån! *s*
 
korvgubbe skrev:
Jag har hört om att många killar går långt för att få se en naken tjej men någonstans måste man väl dra gränsen? ..pilla bajs? hua! :zpy

....fan... Det syntes inte på dig att du var sån! *s*

Men nu avslöjade du nästan mig ju...
Jag tänkte ju bara få se henne naken sen skulle jag dra fortare än vinden hem innan det hände några otrevligheter :brinnerup

Fast det e klart, det är nog mycket som inte syns på mig som inte är normalt :D
 
korvgubbe skrev:
Jag har hört om att många killar går långt för att få se en naken tjej men någonstans måste man väl dra gränsen? ..pilla bajs? hua! :zpy

....fan... Det syntes inte på dig att du var sån! *s*

Vad kommer ditt nick ifrån då? Eller jag vill inte veta....

Varning för låg nivå på inlägg.
 
vaknade inte av väckarklockan i morse och kom lite sent.. men annars har det vart lungt... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top