Fredagen den 13:e!!!

Min förra flickvän är med född fredagen den 13:e och har aldrig haft otur på den dagen i alla fall.

Therudeboy skrev:
Min förra flickvän är med född fredagen den 13:e och har aldrig haft otur på den dagen i alla fall.
Min mamma är född på fredagen den 13:e

Förstoppning. Ligger hemma och mår illa. Men å andra sidan slipper man ju jobba, så man ska kanske vara glad. Någon som vill komma hit och pilla ut skiten? :näsblod

Jag hade min otur igår, först cyklade jag över en bajj... sen trampade jag i en. Så idag kommer jag bara ha tur :3freak

Macho Woman skrev:
Förstoppning. Ligger hemma och mår illa. Men å andra sidan slipper man ju jobba, så man ska kanske vara glad. Någon som vill komma hit och pilla ut skiten? :näsblod

Får man se dig naken då? :gnissla

Väckt av jourtelefonen, visar sig vara en ordentlig systemcrash, fixat nu så det är väl bara vänta in nästa katastrof... eller så har jag fått min dos och kan njuta av resten av dagen utan att oroa mig :)

Lartes skrev:
Får man se dig naken då? :gnissla

Jag har hört om att många killar går långt för att få se en naken tjej men någonstans måste man väl dra gränsen? ..pilla bajs? hua! :zpy

....fan... Det syntes inte på dig att du var sån! *s*

korvgubbe skrev:
Jag har hört om att många killar går långt för att få se en naken tjej men någonstans måste man väl dra gränsen? ..pilla bajs? hua! :zpy

Men nu avslöjade du nästan mig ju...
Jag tänkte ju bara få se henne naken sen skulle jag dra fortare än vinden hem innan det hände några otrevligheter :brinnerup

Fast det e klart, det är nog mycket som inte syns på mig som inte är normalt :D

korvgubbe skrev:

Vad kommer ditt nick ifrån då? Eller jag vill inte veta....

Varning för låg nivå på inlägg.

vaknade inte av väckarklockan i morse och kom lite sent.. men annars har det vart lungt... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT