Frakta ner scooter från umeå billigast?

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Gangsterborg
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Jag ska kanske köpa en scooter i umeå men vill inte åka upp o hämta den med bil själv blir typ 200 mil fram o tillbaka. Vad e billigaste alternativet att få ner den hit på förutom köra själv??
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Ring runt till speditörer i Umeå,det finns säkert någon med en fjärrbil som går till GBG.

Fixade ner en veteranmoppe ifrån sundsvall till gbg för 600:- för ett par år sedan på det sättet.
 

tommi

Guest
hmm firman jag jobbar åt brukar ha leveranser till volvo fabriken i umeå men det brukar vara panikkörningar och det är mellan Eskilstuna och umeå inte göteborg :gnissla

bilarna går i regel tomma hem och mest små skåpbilar typ merca sprinter
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Kommer ha samma problem i slutet av sommaren när hojen skall transporteras på lämpligt sätt upp till umeå för studier... men låter helt klart som et bra sätt:tummenupp
 

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Gangsterborg
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Jag skall undersöka om jag kan hjälpa dig. När gäller det och du om den kommer från Ume så e de väl en "snö"scoter eller?:)


det hade varit kanon!:tummenupp det gäller när jag har hittat transport alltså typ när som helst under nästa vecka o framåt. haha nä det e en vanlig scooter !:D okej du kan pm:a mig! hej så länge
 

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Gangsterborg
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Jag skall undersöka om jag kan hjälpa dig. När gäller det och du om den kommer från Ume så e de väl en "snö"scoter eller?:)

ett jätte stort tack till "stödhjulet" som ställt upp o hjälpt mig frakta ner scootern från umeå.. jag e GRYMT tacksam för den hjälpen o service som han gett mig! kan bara tacka o buga..

/Grymt tacksam Tobbe
 

Stödhjulet

Livsnjutare
Gick med
17 May 2008
Ort
Backa / Göteborg
Hoj
2003 Yamaha 1700 Warrior
ett jätte stort tack till "stödhjulet" som ställt upp o hjälpt mig frakta ner scootern från umeå.. jag e GRYMT tacksam för den hjälpen o service som han gett mig! kan bara tacka o buga..

/Grymt tacksam Tobbe

:) Kul att vara till nån hjälp ibland när man har möjlighet.

Lycka till med scootern och kör lugnt. ;)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top