Frakta ner scooter från umeå billigast?

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Jag ska kanske köpa en scooter i umeå men vill inte åka upp o hämta den med bil själv blir typ 200 mil fram o tillbaka. Vad e billigaste alternativet att få ner den hit på förutom köra själv??

Ring runt till speditörer i Umeå,det finns säkert någon med en fjärrbil som går till GBG.

Fixade ner en veteranmoppe ifrån sundsvall till gbg för 600:- för ett par år sedan på det sättet.

hmm firman jag jobbar åt brukar ha leveranser till volvo fabriken i umeå men det brukar vara panikkörningar och det är mellan Eskilstuna och umeå inte göteborg :gnissla

bilarna går i regel tomma hem och mest små skåpbilar typ merca sprinter

Kommer ha samma problem i slutet av sommaren när hojen skall transporteras på lämpligt sätt upp till umeå för studier... men låter helt klart som et bra sätt:tummenupp

Jag skall undersöka om jag kan hjälpa dig. När gäller det och du om den kommer från Ume så e de väl en "snö"scoter eller?:)

det hade varit kanon!:tummenupp det gäller när jag har hittat transport alltså typ när som helst under nästa vecka o framåt. haha nä det e en vanlig scooter !:D okej du kan pm:a mig! hej så länge

Jag skall undersöka om jag kan hjälpa dig. När gäller det och du om den kommer från Ume så e de väl en "snö"scoter eller?:)

ett jätte stort tack till "stödhjulet" som ställt upp o hjälpt mig frakta ner scootern från umeå.. jag e GRYMT tacksam för den hjälpen o service som han gett mig! kan bara tacka o buga..

/Grymt tacksam Tobbe

ett jätte stort tack till "stödhjulet" som ställt upp o hjälpt mig frakta ner scootern från umeå.. jag e GRYMT tacksam för den hjälpen o service som han gett mig! kan bara tacka o buga..

/Grymt tacksam Tobbe

:) Kul att vara till nån hjälp ibland när man har möjlighet.

Lycka till med scootern och kör lugnt. ;)

Nyheter
Wunderlich-skydd för BMW F 450 GS

Wunderlich lanserar tre sky...

Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano