Frakta hoj från USA?

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Någon här inne som fraktat hem en hoj från USA? Vad kan man förvänta sig att det ska kosta? Har ni någon aning om vilka bolag som är billiga?

Fått ett schysst pris på en hoj jag inte kan säga nej till, och ska försöka hitta något fraktföretag som kan ta hem den från andra sidan pölen. Delar har jag köpt mycket, det är inga problem tar kanske 5 dagar med usps. Men ska man ha hem en hoj så lutar det ju mot att den får åka båt? :banana

Funderade på att plocka hem en bil för några år sen (blev tyvärr inte så men det är en annan story) och då kikade jag på dessa http://www.vikingtransport.net/

Kanske kan vara något...

hört att det kan bli dyrt att köpa hoj från staterna.lr? oxå funderingar på att ta hem ngn men sen fick ja höra att det är massa grejer som kan till komma förutom reg bes så som buller mätning som kan bli dyrt-om man har otur

hört att det kan bli dyrt att köpa hoj från staterna.lr? oxå funderingar på att ta hem ngn men sen fick ja höra att det är massa grejer som kan till komma förutom reg bes så som buller mätning som kan bli dyrt-om man har otur

Det är en dragbike, så att bullermätning lär ju vara skit samma ;) :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back