Frölunda till semi!!!

falo

Hojen som klädhängare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade en gammal FZ600, drömmer om en monster när barnen är lite större.
Tjohoooooooo!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :bow :bow :bow :bow :bow :) :) :) :)

Estremo skrev:
Skit i Frölunda!

4-1 till Djurgården!

:bow :bow

Nu ska jag dricka :öl för att fira..

tyvärr så blir det nog bara en cola då skolan e imorron med fan vad GÖTT för att leka göteborgare!

På tosdag i hovet då gott folk!!..

då e det Publiktryck!!.,.,.

Det kommer nog att bli en jäkligt tät semifinal med tanke på hur det gått mot Timrå i serien. MEn utgången är ju helt given. VF är redan finalklara...

Ankan skrev:
Det kommer nog att bli en jäkligt tät semifinal med tanke på hur det gått mot Timrå i serien. MEn utgången är ju helt given. VF är redan finalklara...

* antecknar Ankans övermod för användande vid tillfälle *

Det kvittar Färjestad vinner SM-GULD
SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!!!!!

Goodstuff skrev:
* antecknar Ankans övermod för användande vid tillfälle *

He,he...anteckna du bara.
Eftersom jag vet att du gärna tittar åt Karlstadhållet när det gäller hockey, så får jag väl medge att det är en värmlänning som är nyckeln till VF:s framgång. Conny E är den enda sanna hockeyguden. Det var ju han som gjorde slut på VF:s ökenvandring på 80-talet och nu fixar han guldet för första gången sen 1965.

Ankan skrev:
He,he...anteckna du bara.
Eftersom jag vet att du gärna tittar åt Karlstadhållet när det gäller hockey, så får jag väl medge att det är en värmlänning som är nyckeln till VF:s framgång. Conny E är den enda sanna hockeyguden. Det var ju han som gjorde slut på VF:s ökenvandring på 80-talet och nu fixar han guldet för första gången sen 1965.

*högmod går före fall*

Conny E har ett väldigt stort hockeykunnande, vilket man inte kan beskylla VF-ledningen för att ha haft de senaste säsongerna. ;)

Först ska ni ta TIK och sedan väntar FBK i finalen och det kan gå hur som helst.

Goodstuff skrev:
*högmod går före fall*

Conny E har ett väldigt stort hockeykunnande, vilket man inte kan beskylla VF-ledningen för att ha haft de senaste säsongerna. ;)

Först ska ni ta TIK och sedan väntar FBK i finalen och det kan gå hur som helst.

Den som lever får väl se. Jag tänker inte ta ut hojen och riskera hälsan innan det är avgjort... Det som oroar mest inför en final mot Färjestad är det utbredda Karlstadkomplexet som VF lidit av hur länge som helst. Men den här gången tror jag faktiskt VF har en ärlig chans att ta hem det hela.
Vad gäller VF-ledningen kan man bara hålla med, tyvärr.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra