Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:wtf?! din förrädare, du kan ju inte bo i göteborg o heja på karlstads enda (?) stolthet....skäms o pys ner till scandinavium nästa gång o heja fram frölunda till final....
![]()
Maverick skrev:Jo.. ni har ju haft så svårt slutspel iår.. så ni blir nog ganska chockade när ni få möta hb/vf i final.. hv el vf vinner iår.. inget snack om saken!!!
You face the fear but do you drink the beer?gladh skrev:You talk the talk, but do you skate the ice![]()
gladh

Ikon skrev:You face the fear but do you drink the beer?![]()
![]()
så in i.. vf var ju o inte med på plan.. okej.. Henrik Lungqvist var ju iaf i jönköping..spenk skrev:HV för hela slanten!!!!!! Rättvis vinst, eller!!??![]()
Kawwa skrev:Faktiskt skrivet av en DJURGÅRDARE
Goodstuff skrev:Det förklarar ju hela ditt inlägg. Fotbollen har sin serie och hockeyn sitt slutspel. Tycker det är bra med det. Slutspel är ju grymt spännande.
Kawwa skrev:Ähh, det var inte menat så. För den delens skull så hoppas jag på att Frölunda vinner SM, då torskade "vi" iallafall mot Svenskamästarna, det är väl inget att skämmas för ?

Kawwa skrev:Lessen grabbar, lägg ner diskusionen !!!! HV vann serien och är där med rättmäktiga svenska mästare ( se hur allsvenskan i fotboll fungerar ) Detta djä_ _a dravel med ytterligare en cup efter en 50 matcher lång sesong SUUUUUGER. Har man varit genomgående det bästa laget på 50 matcher så är man Sveriges bästa lag, punkt slut !! I fotbollen så gör man upp om detta i 26 matcher, varför behöver hockeyn 50 matcher OCH en cup ????
Faktiskt skrivet av en DJURGÅRDARE
t-rex skrev:Som jag förstod det kom sig gårdagens snöpliga förlust av osjysst spel av HV, mutade domare, ett sekretariat som bara bokförde HVs mål samt en fientligt inställd publik. Det blir bättre i Gbg!

gladh skrev:![]()
Dålig förlorare kan väl vem som hellst vara, vänta bara tills FBK spöar skiten ur det lag som tar sig vidare, då ska ni få se på dålig vinnare.![]()
t-rex skrev:Ähh, det gick ju bra förra året!
gladh skrev:Just därför hoppas jag att Frölunda tar sig förbi semin och upp i finalen. Förra årets frånvaro av hockeyspel hos FBK var så tungt att bära att enbart en omgång matcher där Färjestad visar var skåpet ska stå skulle kunna ta bort förra årets nesa.
gladh
blom skrev:jag vill se FBK och HIV i final, 5-2 till FBK
Färjestad kanske vill spela en match extra för att visa sin överlägsenhetnorrlansguld skrev:Hur skulle det kunna bli 5-2 i finalen när det är best av 7?
Foggy skrev:Färjestad kanske vill spela en match extra för att visa sin överlägsenhet
/F.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |