Frölunda-HiV match5

Vi är kristna vi är snälla vi är homosexuella HIV!!!!!

HV spelade ut vf totalt idag inget snack om saken! :klappar
 
Coola Ola skrev:
wtf?! din förrädare, du kan ju inte bo i göteborg o heja på karlstads enda (?) stolthet.... :fatta! skäms o pys ner till scandinavium nästa gång o heja fram frölunda till final.... :fyllisar

Så i hellsike.
Jag må bo här, men jag måste inte gilla det.
Guldet går till FBK :yoparty

gladh
 
Maverick skrev:
Jo.. ni har ju haft så svårt slutspel iår.. så ni blir nog ganska chockade när ni få möta hb/vf i final.. hv el vf vinner iår.. inget snack om saken!!!

You talk the talk, but do you skate the ice :hihi

gladh
 
Lessen grabbar, lägg ner diskusionen !!!! HV vann serien och är där med rättmäktiga svenska mästare ( se hur allsvenskan i fotboll fungerar ) Detta djä_ _a dravel med ytterligare en cup efter en 50 matcher lång sesong SUUUUUGER. Har man varit genomgående det bästa laget på 50 matcher så är man Sveriges bästa lag, punkt slut !! I fotbollen så gör man upp om detta i 26 matcher, varför behöver hockeyn 50 matcher OCH en cup ????

Faktiskt skrivet av en DJURGÅRDARE
 
Kawwa skrev:
Faktiskt skrivet av en DJURGÅRDARE

Det förklarar ju hela ditt inlägg. Fotbollen har sin serie och hockeyn sitt slutspel. Tycker det är bra med det. Slutspel är ju grymt spännande.
 
Goodstuff skrev:
Det förklarar ju hela ditt inlägg. Fotbollen har sin serie och hockeyn sitt slutspel. Tycker det är bra med det. Slutspel är ju grymt spännande.

Ähh, det var inte menat så. För den delens skull så hoppas jag på att Frölunda vinner SM, då torskade "vi" iallafall mot Svenskamästarna, det är väl inget att skämmas för ?
 
Kawwa skrev:
Ähh, det var inte menat så. För den delens skull så hoppas jag på att Frölunda vinner SM, då torskade "vi" iallafall mot Svenskamästarna, det är väl inget att skämmas för ?

Menade bara att det ofta från Djurgårdshåll ropas om en rak serie och borttagande av slutspelet. Tycker personligen det är lite konstigt eftersom slutsepelet är en mer än 20-årig tradition i svensk ishockey. Slutspelet är ju grädden på moset.
Inget att skämmas över att åka ut mot VF, men inte kommer de bli mästare i år, men däremot sättet "ni" gjorde det på. :hihi
 
Kawwa skrev:
Lessen grabbar, lägg ner diskusionen !!!! HV vann serien och är där med rättmäktiga svenska mästare ( se hur allsvenskan i fotboll fungerar ) Detta djä_ _a dravel med ytterligare en cup efter en 50 matcher lång sesong SUUUUUGER. Har man varit genomgående det bästa laget på 50 matcher så är man Sveriges bästa lag, punkt slut !! I fotbollen så gör man upp om detta i 26 matcher, varför behöver hockeyn 50 matcher OCH en cup ????

Faktiskt skrivet av en DJURGÅRDARE

Håller faktiskt med,HV var jämnast under serien och vann,alltså är de bäst.

Men det finns inget som är så roligt o spännande att titta på som slutspel
 
Som jag förstod det kom sig gårdagens snöpliga förlust av osjysst spel av HV, mutade domare, ett sekretariat som bara bokförde HVs mål samt en fientligt inställd publik. Det blir bättre i Gbg!
 
t-rex skrev:
Som jag förstod det kom sig gårdagens snöpliga förlust av osjysst spel av HV, mutade domare, ett sekretariat som bara bokförde HVs mål samt en fientligt inställd publik. Det blir bättre i Gbg!

:D
Dålig förlorare kan väl vem som hellst vara, vänta bara tills FBK spöar skiten ur det lag som tar sig vidare, då ska ni få se på dålig vinnare. :hihi
 
gladh skrev:
:D
Dålig förlorare kan väl vem som hellst vara, vänta bara tills FBK spöar skiten ur det lag som tar sig vidare, då ska ni få se på dålig vinnare. :hihi

Ähh, det gick ju bra förra året!
 
t-rex skrev:
Ähh, det gick ju bra förra året!

Just därför hoppas jag att Frölunda tar sig förbi semin och upp i finalen. Förra årets frånvaro av hockeyspel hos FBK var så tungt att bära att enbart en omgång matcher där Färjestad visar var skåpet ska stå skulle kunna ta bort förra årets nesa.

gladh
 
gladh skrev:
Just därför hoppas jag att Frölunda tar sig förbi semin och upp i finalen. Förra årets frånvaro av hockeyspel hos FBK var så tungt att bära att enbart en omgång matcher där Färjestad visar var skåpet ska stå skulle kunna ta bort förra årets nesa.

gladh

Nu har väl iofs inte FBK visat något som helst skåp mot Timrå. Inte frölunda heller dock.... Vem vet, FBK-Frölunda i final=sm i ineffektivitet?


Fast det är klart, en bra början är ju att spöa hv.... Nu skall jag till Aldardo o käka pasta.
 
Vänta bara, snart kommer GNAGET och då kommer ni alla få se var skåpet sta stå!!! :fakta


Må de hata oss, Blott det fruktar oss!!!
GNAGET
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top