Frölunda-HiV match5

Vi är kristna vi är snälla vi är homosexuella HIV!!!!!

HV spelade ut vf totalt idag inget snack om saken! :klappar

Coola Ola skrev:
wtf?! din förrädare, du kan ju inte bo i göteborg o heja på karlstads enda (?) stolthet.... :fatta! skäms o pys ner till scandinavium nästa gång o heja fram frölunda till final.... :fyllisar

Så i hellsike.
Jag må bo här, men jag måste inte gilla det.
Guldet går till FBK :yoparty

gladh

Maverick skrev:
Jo.. ni har ju haft så svårt slutspel iår.. så ni blir nog ganska chockade när ni få möta hb/vf i final.. hv el vf vinner iår.. inget snack om saken!!!

You talk the talk, but do you skate the ice :hihi

gladh

Lessen grabbar, lägg ner diskusionen !!!! HV vann serien och är där med rättmäktiga svenska mästare ( se hur allsvenskan i fotboll fungerar ) Detta djä_ _a dravel med ytterligare en cup efter en 50 matcher lång sesong SUUUUUGER. Har man varit genomgående det bästa laget på 50 matcher så är man Sveriges bästa lag, punkt slut !! I fotbollen så gör man upp om detta i 26 matcher, varför behöver hockeyn 50 matcher OCH en cup ????

Faktiskt skrivet av en DJURGÅRDARE

Kawwa skrev:

Det förklarar ju hela ditt inlägg. Fotbollen har sin serie och hockeyn sitt slutspel. Tycker det är bra med det. Slutspel är ju grymt spännande.

Goodstuff skrev:
Det förklarar ju hela ditt inlägg. Fotbollen har sin serie och hockeyn sitt slutspel. Tycker det är bra med det. Slutspel är ju grymt spännande.

Ähh, det var inte menat så. För den delens skull så hoppas jag på att Frölunda vinner SM, då torskade "vi" iallafall mot Svenskamästarna, det är väl inget att skämmas för ?

Kawwa skrev:
Ähh, det var inte menat så. För den delens skull så hoppas jag på att Frölunda vinner SM, då torskade "vi" iallafall mot Svenskamästarna, det är väl inget att skämmas för ?

Menade bara att det ofta från Djurgårdshåll ropas om en rak serie och borttagande av slutspelet. Tycker personligen det är lite konstigt eftersom slutsepelet är en mer än 20-årig tradition i svensk ishockey. Slutspelet är ju grädden på moset.
Inget att skämmas över att åka ut mot VF, men inte kommer de bli mästare i år, men däremot sättet "ni" gjorde det på. :hihi

Kawwa skrev:
Lessen grabbar, lägg ner diskusionen !!!! HV vann serien och är där med rättmäktiga svenska mästare ( se hur allsvenskan i fotboll fungerar ) Detta djä_ _a dravel med ytterligare en cup efter en 50 matcher lång sesong SUUUUUGER. Har man varit genomgående det bästa laget på 50 matcher så är man Sveriges bästa lag, punkt slut !! I fotbollen så gör man upp om detta i 26 matcher, varför behöver hockeyn 50 matcher OCH en cup ????

Håller faktiskt med,HV var jämnast under serien och vann,alltså är de bäst.

Men det finns inget som är så roligt o spännande att titta på som slutspel

Som jag förstod det kom sig gårdagens snöpliga förlust av osjysst spel av HV, mutade domare, ett sekretariat som bara bokförde HVs mål samt en fientligt inställd publik. Det blir bättre i Gbg!

t-rex skrev:
Som jag förstod det kom sig gårdagens snöpliga förlust av osjysst spel av HV, mutade domare, ett sekretariat som bara bokförde HVs mål samt en fientligt inställd publik. Det blir bättre i Gbg!

:D
Dålig förlorare kan väl vem som hellst vara, vänta bara tills FBK spöar skiten ur det lag som tar sig vidare, då ska ni få se på dålig vinnare. :hihi

gladh skrev:
:D
Dålig förlorare kan väl vem som hellst vara, vänta bara tills FBK spöar skiten ur det lag som tar sig vidare, då ska ni få se på dålig vinnare. :hihi

Ähh, det gick ju bra förra året!

t-rex skrev:
Ähh, det gick ju bra förra året!

Just därför hoppas jag att Frölunda tar sig förbi semin och upp i finalen. Förra årets frånvaro av hockeyspel hos FBK var så tungt att bära att enbart en omgång matcher där Färjestad visar var skåpet ska stå skulle kunna ta bort förra årets nesa.

gladh

gladh skrev:
Just därför hoppas jag att Frölunda tar sig förbi semin och upp i finalen. Förra årets frånvaro av hockeyspel hos FBK var så tungt att bära att enbart en omgång matcher där Färjestad visar var skåpet ska stå skulle kunna ta bort förra årets nesa.

gladh

Nu har väl iofs inte FBK visat något som helst skåp mot Timrå. Inte frölunda heller dock.... Vem vet, FBK-Frölunda i final=sm i ineffektivitet?

Fast det är klart, en bra början är ju att spöa hv.... Nu skall jag till Aldardo o käka pasta.

Vänta bara, snart kommer GNAGET och då kommer ni alla få se var skåpet sta stå!!! :fakta

Må de hata oss, Blott det fruktar oss!!!
GNAGET

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage