Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vad har vi för diagnos till dödsorsaken? Är patienten hjärndöd eller hjärtdöd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast MC intresset finns "här". Dock har väldigt många gått över till att köra enbart bana, undertecknad inkluderad.
Det som har hänt är att själva forumet dött och det kan jag inte förklara. Misstänker dock att det kan vara "death by Facebook" som härjar?
Bah... det är upp till oss alla att hålla igång det.
Dels för att få nya på hoj att upptäcka att det finns folk att köra med och att vintrarna inte skall bli så hojfattigt.
Vi får väl ge lite hjärt lungräddning allihopa![]()
du vbk kör du med samma däck på vintern som sommaren eller svidar du om =) funderar att ut o köra i snön i vinter =)
du vbk kör du med samma däck på vintern som sommaren eller svidar du om =) funderar att ut o köra i snön i vinter =)
Men det är idiotiskt...........
idiotiskt är ofta väldigt kul
Misstänker dock att det kan vara "death by Facebook" som härjar?
så blir tiden här knapp.Klart det finns visst intresse, man kan ju se på de få trådar som postas
att någon kikar på dem. Jag gör så också men har nästan aldrig något att tillföra.
Det är ju inläggen som gör forumet aktivt, inte hur mycket man tittar och läser.Va fan. jag är här inne så gott som dagligen
Förstår inte de som säger att de skall tävla och köper banhoj men sen aldrig dyker upp på bananFörstår inte alla fjollor som inte vågar köra gata längre. Bana är skitkul, men det ena förtar inte det andra.
Få tummarna ur rövarna nu, så drar vi igång både TT och TF i höst och vinter....

Death by time loss?
Jag kör, till o från jobb men med en 4-månadersså blir tiden här knapp.

Håller med till en del, småbarn sover ju väldigt mycket så varför man skulle få mindre tid till att vara aktiv på ett forum förstår i alla fall inte jag? När det gäller att vara iväg hemifrån helger och kvällar så har jag förståelse att tiden begränsas.ächs fick unge förra året och en till påväg nu man har lika mycket tid. man måste bara ha en fru som tillåter en att inte va hemma så mycket det e där det klämmer inte tiden =)![]()
Håller med till en del, småbarn sover ju väldigt mycket så varför man skulle få mindre tid till att vara aktiv på ett forum förstår i alla fall inte jag? När det gäller att vara iväg hemifrån helger och kvällar så har jag förståelse att tiden begränsas.
Förstår inte de som säger att de skall tävla och köper banhoj men sen aldrig dyker upp på banan![]()
![]()
![]()
Jaa, det blev inge bra alls. Får försöka bana mig ordentligt nästa år. Men fan vet....
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |