Från vilket datum skall vi dödförklara RoH forumet?

Gällande trådens frågeställning, forumet pausar nog bara.

Det är upp till alla att blåsa liv i skiten igen! :)

De E tisdag imorogn om jag inte e helt fel på de! :rolleyes:
ca: 13-15 gradet :7peta

Det är ju inläggen som gör forumet aktivt, inte hur mycket man tittar och läser.
De senaste veckorna har tittandet gått ohyggligt fort då det knappt funnits några inlägg eller trådar att följa.
Asså, bankörningstrådarna. Hur mycket har jag att tillföra till dem. Inte en enda körning i år. :hihi
Sen har man ju knappt träffat er andra heller, inte mycket att snacka om då.
Men det kan bara bli bättre för vi nådde botten. :)

Det finns de forum som har det värre, kolla Riskokarnas.
Igår hade det inte postats alls på nästan 2 månader. :gnissla
Men o andra sidan så har de lite fejan aktivitet istället, med betoning på liiiteee. :krama

Förstår inte alla fjollor som inte vågar köra gata längre. Bana är skitkul, men det ena förtar inte det andra.
Få tummarna ur rövarna nu, så drar vi igång både TT och TF i höst och vinter....

Kul att höra från läktaren, trodde nästan du hade gått hem...

Och hur vet du att bana är skitkul :va vem har talat om det för dig? :krama

Jag kör varje dag ja förutom nu när jag var mittemellan 2 hojar =) det är inte många man möter. Men det är ganska många som är inne och läser inläggen. Fast idag var det en hel del ute o damma av sina cyklar. Från den 29/4 2011 till den 25/8 2012 hade jag rullat 1700 mil med min Ninja.

Byt verkstad. Använd Johan i Påarp. Ninjan måste ju ha stått på verkstad i minst två månader under den perioden? Eller kärvade tanklocket i slutet?

Jag använder Johan i Påarp. Om jag har förstått allt rätt i ditt lilla inlägg så tycker du att det var lite eller? Hur mycket körde du själv? MR jag hackar på alla.

De é ju det jag sagt hela tiden, Facebook e något skit som katten släpat in.

Jag kör själv dagligen, men har varit lite förbryllad över att TTn verkar ha dött. Försökte ngn gång att fåigång den, men det kändes seeegt.

Förstår inte alla fjollor som inte vågar köra gata längre. Bana är skitkul, men det ena förtar inte det andra.
Få tummarna ur rövarna nu, så drar vi igång både TT och TF i höst och vinter....

2012 var första året sen vi startade det som jag inte körde ett enda TT...
Har haft en liten (typ 3 år..) intresse dipp, skyller på jobbet. 12h om dan, vecka in och vecka ut sliter.
Dock så har jag kört fler mil 2012 än jag gjorde 2009-2011 sammanlagt... :hihi
99% solokörningar dock... Har helt enkelt inte känt för att köra ner till TT och köra med en massa okända personer, visst moment 22.. kör man inte dit lär man inte känna någon... :hihi

Förhoppningsvis så tar jag mig tiden till att fixa el-felet på TL'n över vintern, så den är fit for TT nästa år. Och med lite tur så funkar det med jobbet oxå... :gnissla:

:hej

BTW, Per hade idén om ett Oldtimer TT. Det tycker jag vi får fixa till nästa år. :-)

:hej

Jag kör varje dag ja förutom nu när jag var mittemellan 2 hojar =) det är inte många man möter. Men det är ganska många som är inne och läser inläggen. Fast idag var det en hel del ute o damma av sina cyklar. Från den 29/4 2011 till den 25/8 2012 hade jag rullat 1700 mil med min Ninja.
Det var som katten, jag kom bara upp i 250 mil. Men då undviker jag att köra själv.
Det var dock en bra start på säsongen för 40 av dessa mil var på SVTn.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back