blacktriple
Har två Aprilior!
Gällande trådens frågeställning, forumet pausar nog bara.
Det är upp till alla att blåsa liv i skiten igen!
Det är upp till alla att blåsa liv i skiten igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De E tisdag imorogn om jag inte e helt fel på de!
ca: 13-15 gradet![]()

tycker framtidens tt ska köras enbart på grusvägar![]()
Men va fan Honululululu, har du köpt geggamoppe? Har du blitt hellörad oxå?
De går utför med sjörövarna....
Asså, bankörningstrådarna. Hur mycket har jag att tillföra till dem. Inte en enda körning i år.Det är ju inläggen som gör forumet aktivt, inte hur mycket man tittar och läser.
De senaste veckorna har tittandet gått ohyggligt fort då det knappt funnits några inlägg eller trådar att följa.

Förstår inte alla fjollor som inte vågar köra gata längre. Bana är skitkul, men det ena förtar inte det andra.
Få tummarna ur rövarna nu, så drar vi igång både TT och TF i höst och vinter....
vem har talat om det för dig? 
Från den 29/4 2011 till den 25/8 2012 hade jag rullat 1700 mil med min Ninja.
Byt verkstad. Använd Johan i Påarp. Ninjan måste ju ha stått på verkstad i minst två månader under den perioden? Eller kärvade tanklocket i slutet?
Sliverwoman e bara bitter eftersom han har så otroligt liten penis
De é ju det jag sagt hela tiden, Facebook e något skit som katten släpat in.
Jag kör själv dagligen, men har varit lite förbryllad över att TTn verkar ha dött. Försökte ngn gång att fåigång den, men det kändes seeegt.
Förstår inte alla fjollor som inte vågar köra gata längre. Bana är skitkul, men det ena förtar inte det andra.
Få tummarna ur rövarna nu, så drar vi igång både TT och TF i höst och vinter....

:

Det är ju inläggen som gör forumet aktivt, inte hur mycket man tittar och läser.
De senaste veckorna har tittandet gått ohyggligt fort då det knappt funnits några inlägg eller trådar att följa.

BTW, Per hade idén om ett Oldtimer TT. Det tycker jag vi får fixa till nästa år.
![]()

Det var som katten, jag kom bara upp i 250 mil. Men då undviker jag att köra själv.Jag kör varje dag ja förutom nu när jag var mittemellan 2 hojar =) det är inte många man möter. Men det är ganska många som är inne och läser inläggen. Fast idag var det en hel del ute o damma av sina cyklar. Från den 29/4 2011 till den 25/8 2012 hade jag rullat 1700 mil med min Ninja.
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |