Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pensla på bromsvätska och låta verka över natten...?Blev brutalt fult. Jävla kuk. Såååå mycket snyggare med metallen. Hur får jag bort färgen enklast?
Ska köpa färgborttgning på biltema och spruta på skiten så hoppas jag det lossnar enkelt.Pensla på bromsvätska och låta verka över natten...?
![]()
Klarlack är bra som roststopplager....Ska köpa färgborttgning på biltema och spruta på skiten så hoppas jag det lossnar enkelt.
Det end positiva är att jag aldrig mer behöver fundera på om jag ska lacka tanken igen. Ska bara ev polera.
Det finns olika mattgrader av klarlack, satinmatt är en klassiker.Tanken blev svinfin då jag våtslipade. Så bättre än förut och kanske kan man göra någon matt polering också.
Försöker visualisera skillnad mellan krom och max blankt. Blankt = bra, krom = inte på tanken men gillar annars på hojen. Jag vill inte ha en spegeltank liksomPolerat och max glans såklart.
Ollonblankt gäller.
Stort tack för detta. Efter jag kom hem efter en veckas semester så ser jag till min fasa att det är lite rost på tanken även fast den stått i garget. Så det får bli ett par lager klarlack på tanken.Klarlack är bra som roststopplager....
- Sista ordet i textmassan där..hur gynnar hojarna ditt underliv?Nu är jag lite förälskad i hojen igen.
Har hittat en favoritsyssla med denna.
Snabbt bara ta på hjälm och glida runt i stan 15-20 min i gott väder.
Något jag verkligen gillar på denna hoj är sikten och att man nästan sitter på backen med röven. Styret gör att det är helt fritt synfält utan speglar eller nåt.
Nu går den dyngbra igen. Stått ett par månader så måste ladda det lilla batteriet lite bara.
Denna hoj är verkligen ett bra komplement, att fisköra landsväg med. Mycket goare med denn än med min Tenere 700 tex.
Nyckeln med hojlivet är att ha flera hojar som är bra på olika saker, dåligt för plånboken men bra för hojlivet och underlivet.
Är man nöjd med hojlivet så blir man gladare generellt, är man gladare så smittar det av sig på frugan som blir gladare, en glad fru gynnar då underlivet. Finns forskning på detta.- Sista ordet i textmassan där..hur gynnar hojarna ditt underliv?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |