Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inget av det, bygg sadelbotten i glasfiber direkt på ramen. Perfekt passform direkt, lätt och roligt. Möjligen minus några hjärnceller om du vädrar dåligt?Blir ett plåtark eller aluminium 0,5 eller 0.7mm. Frågan är vilket material som är bäst...
Det är det bästa men verkar så himla meckigt. Jag tror jag kan få till det rätt bra med nogrann plåtsits. Famous last words...Inget av det, bygg sadelbotten i glasfiber direkt på ramen. Perfekt passform direkt, lätt och roligt. Möjligen minus några hjärnceller om du vädrar dåligt?
nejdå, lättare än du tror. Följde en step-by-step instruktion som någon medlem här skrivit första gången, sen har jag byggt kanske fyra stycken, skulle inte stå o banka på metall igen när man kan få en sits som ligger helt perfekt på ramrören.Det är det bästa men verkar så himla meckigt. Jag tror jag kan få till det rätt bra med nogrann plåtsits. Famous last words...![]()
Sant. Gick ut i garaget och drog ihop denna i glasfiber! Blev perfekt!nejdå, lättare än du tror. Följde en step-by-step instruktion som någon medlem här skrivit första gången, sen har jag byggt kanske fyra stycken, skulle inte stå o banka på metall igen när man kan få en sits som ligger helt perfekt på ramrören.
Stockholms-styre?Känslan när verkligheten blir bättre än planeringen. Satan vad grym jag är. Jag visste att detta skulle bli helt jävla perfekt. Faan vad snygg hojen blev med nya styret!
Hö?Stockholms-styre?
Det blir ingen fartvind som tar bort den äckliga doften på en glidare....Nu förstår jag hur tidigare ägare haft en ritual att alltid röka 2-3 Gul Blend utan filter innan de kör iväg samt en 7-8 cigg efter åkturen. Fan vad instrumenteringen stank...
stockholmsstyre-hojd-30-cm-bredd-83-cm-vart-eget-styre-efter-70.htmlHö?
Smådrygt styre med höga bonadskostnader? Fattar inte.![]()
Bingo. Köpte från customhoj men ser ut att vara samma styre. ?
Jag brukar leta reda på nånstans som har banjo med luftnippel när jag byter ut dem. Mycket trevligt när man ger sig på att lufta systemet att ha den finessen. Nu är det flera år sedan jag köpte så minns inte var jag beställde dem men det här ser väl okej ut iaf:Nu behöver jag banjobultar och bromsslangar. Någon som vet några snygga som är bra med bra pris. Funderar på stålspunnet för det är fan otroligt hur dåligt det stoppar fram när man ändå har dubbla skivor.
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |