Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No1 skrev:men lugn folk snabbare filmbilder kommer inom kort, var sa saker!!!![]()
Jag har sett han på bana, snabb & galen så vurpade han ordentligt i Anderstorp för några år sedan, han körde även ett NSB lopp på Sviestad i somras, inte lika snabb & inte lika galen denna gång.McFille skrev:Jag förstår inte varför du blir så överraskad när GR blir frånåkt på ringen...bara för att han inte har några spärrar och kan köra hämningslöst i trafiken så betyder inte det att han kör snabbt runt en bana...det är två helt olika saker!
Med det menar jag inte att han är långsam på bana, han kan säkert köra snabbt, men det är vet jag ju inte då jag aldrig har sett några tider på någon bana (ringen räknas inte)...
Jag har varit nere och kört ett par ggr, glömmer aldrig första gången som jag dök in i betongkarusellen, jag vill inte döööööö, utgången på denna doserade kurva ger garanterat en wheelie om man laddar lite.Ninjaboy skrev:Jag var också mest inriktad på att överleva när jag körde mina varv där i somras, om man har noll koll på banans sträckning så blir man passerad hela tiden i dubbla farten vilket inte känns så trevligt.![]()
Dadde skrev:Vad har alla emot GR egentligen?
Jag förstår i alla fall inte...............
/Dadde
Roberth skrev:Han representerar sporthojsåkare som skinnskallar representerar svenska
heterosexuella män.
![]()
No1 skrev:Sa mycket kan sagas att om nagon tror att GR ar en dalig forare sa sager dom det endast for att gora sig lojlig pa hans bekostnad viket han sakert bjuder pa!!!![]()
Tja 55 på sviestad är väl inget å skryta med?McFille skrev:Med det menar jag inte att han är långsam på bana, han kan säkert köra snabbt, men det är vet jag ju inte då jag aldrig har sett några tider på någon bana (ringen räknas inte)...
eus skrev:Tja 55 på sviestad är väl inget å skryta med?
Du är ju värre än GR... eller så är det du som är GRoscar skrev:54.818 förra året om man ska vara petig...
...jag körde 54.540![]()
oscar skrev:54.818 förra året om man ska vara petig...
...om det nu är PF du syftar på!
...jag körde 54.540![]()
Jag har hört att Oscraider kör oreggat på Böket.McB skrev:Oscar är snabbare än GR! Halleluja!![]()
GSXR1100R skrev:eller så är det du som är GR![]()
Oscraider är guden, hallelulejaoscar skrev:I så fall kör jag över 1 sekund snabbare än mig själv på åsen!![]()
GSXR1100R skrev:Oscraider är guden, halleluleja![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|