Det ser ut som om jag kommer dras med min kawasaki klx ett tag till nu...
Men hur blir det om jag skulle slänga på en 110 brett framdäck, blir det för smalt?
Och går det att kränga på ett 150 däck på en typ 4tums fälg, eller kommer det typ svälla över?
Eller ska jag bara inse att det kommer se förjävligt ut, och gå som skit..... Man får en del lustiga idéer så här på vårkvisten... =)
Men hur blir det om jag skulle slänga på en 110 brett framdäck, blir det för smalt?
Och går det att kränga på ett 150 däck på en typ 4tums fälg, eller kommer det typ svälla över?
Eller ska jag bara inse att det kommer se förjävligt ut, och gå som skit..... Man får en del lustiga idéer så här på vårkvisten... =)