Tja!
Var kan man köpa billigaste powercommandern till min kawa zx12r hoj? måste man mappa?? Hur gör man om man inte mappar? Om man måste mappa var går det att göra i norrbotten och vad koster det ungefär? Hur mycke måste man riva för att montera i en PC3? Kan man köra till mappningen med pc igång eller finns det risk att man dödar spisen i hojen?
MVH Tommy
Var kan man köpa billigaste powercommandern till min kawa zx12r hoj? måste man mappa?? Hur gör man om man inte mappar? Om man måste mappa var går det att göra i norrbotten och vad koster det ungefär? Hur mycke måste man riva för att montera i en PC3? Kan man köra till mappningen med pc igång eller finns det risk att man dödar spisen i hojen?
MVH Tommy
