hejsan.
har en ktm sx 250 03-. nyköpt.
har lite frågor om den.
ska man kunna kicka igång den när man sitter? har haft en 250cc förrut å den va man tvungen att stå å ta i rejält för att få igång den, är ktm lätt kickade eller börjar kolven bli slut?
det läcker lite olja ifrån växelpetar tappen, måste jag klyva motorn för att byta packboxen lr oringen som finns där? eller kan man byta den utan att klyva skiten?
tacksam för svar.
har en ktm sx 250 03-. nyköpt.
har lite frågor om den.
ska man kunna kicka igång den när man sitter? har haft en 250cc förrut å den va man tvungen att stå å ta i rejält för att få igång den, är ktm lätt kickade eller börjar kolven bli slut?
det läcker lite olja ifrån växelpetar tappen, måste jag klyva motorn för att byta packboxen lr oringen som finns där? eller kan man byta den utan att klyva skiten?
tacksam för svar.
Den kan man byta utifrån, vet iofs inte på hur det är på just den spisen men ofta så kan man utan att klyva blocken.