Mm fan vad jag älskar "mekanikers" montering av hjul.. (bin there done that men det är preskriberat och nu vet jag bättre, redan då faktiskt

) Ja det är stress och ska gå fort i ryggknäckartider men det finns väl måtta på eländet?
Har stora maskin 1055-1898 Nm(turboknack som inte går att mäta typ) på jobbet (glömt kvar) men tänkte det var chill, tjena. Börja med 12V/338 Nm, lögn.. 18V/643-881 Nm (turboknack som inte går att mäta typ), lögn fast den tog en mutterjävel i.a.f...
Har 3st av dessa magiska hylsor, jämfört med lång krafthylsa blev 773Nm istället 1086Nm(Torque testkanal) vilket i.a.f. jag tycker är ballt på riktigt. Svindyra är dom men jag pruta så jag skämdes

Butiken hade 17-19-21 och bara en uppsättning vilken bokstavligen hade samlat damm, tror jag fick alla 3 för 1000 pengar vilket var för ett gäng år sen. Idag vill samma åf ha 1300kr/st och dom går för ca 1000kr/st på nätet + frakt/tullotteriet och sådant trams.
Men men nu hämta jag inte denna kanonhylsa i afton då damen ville se på serie istället för att jag skulle skruva i mörkret.
Kände dock på eländet innan jag gick in, hylsade på långa dragskaftet - typ en meter eller strax under och jajjemen..
*kNack Pang* lät det när den släppte.
Verkstäder