Våtservetter från lokala matbutikens barnavdelning?Få bort blått bläck från svart konstläder/vinyl eller vad det nu är i bil nowwadajjs.. bräjjkkkliin o stålborste?
Märkligt vad mycket svår smuts från saker och ting man tagit dän med de där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Våtservetter från lokala matbutikens barnavdelning?Få bort blått bläck från svart konstläder/vinyl eller vad det nu är i bil nowwadajjs.. bräjjkkkliin o stålborste?
Om det är bläckpenna så funkade våtservetter fint på ljusbeige läderFå bort blått bläck från svart konstläder/vinyl eller vad det nu är i bil nowwadajjs.. bräjjkkkliin o stålborste?
Känns som att det är väääääldigt långt mellan hängena, när vi hänger upp avlopp under plattor som ej går att komma åt är det ett hänge varje 0,5 meter på grå plaströr., som jag fattat på vs killar är dom grå rören så känsliga för varmt vatten att dessa blir sladdriga och kan hoppa isär.Ska testa wipes
Inge gnäll men kom hem till nytt äventyr idag efter tolvoenhalvtimmes arbetsdag så man var ju i form.
Kula.
![]()
Naturligtvis längst bord från luckan in till kry.. krålgrunden. Vad får det att hoppa isär? Båda rören sitter bra, ena nedgrävt och det andra upphängt med bra instick/inskjut/överlapp i varann eller vad man säger. Stora avloppet som det leder till sitter som berget. Fick ta i ganska duktigt för att få isär så pass att jag kunde montera ihop det igen. Tror inget annat än att jag behöver ny skarvböjvinkel + sanering men sålänge ni vet..
![]()
Blir ingen Svanströmsare av mig tvi f-n. Behöver helst inte bli en årlig tradition av denna anledning iaf, därav frågan
![]()
.Kung! Ja det var ju allt annat än sladdrigt såhär en kväll på våren så inte min första tankeTack för input, då kan vi göra bättre.. rörisen som gjorde det här var tjock.
Nu ska jag bara hitta någon billig pump så jag själv slipper simma i det där.
Gissningsvis låg temperatur. Då blir plaströren kortare och dras isär.Vad får det att hoppa isär? Båda rören sitter bra, ena nedgrävt och det andra upphängt med bra instick/inskjut/överlapp i varann eller vad man säger. Stora avloppet som det leder till sitter som berget. Fick ta i ganska duktigt för att få isär så pass att jag kunde montera ihop det igen. Tror inget annat än att jag behöver ny skarvböjvinkel + sanering men sålänge ni vet..
Och i Sverige kan en gymnasist blir statsminister !Ja, och det är idiotiskt.
Och i Sverige kan en gymnasist blir statsminister !
Men det är ju faktiskt 9 år grundskola + 3 år i gymnasiet.
Och jag skulle gissa att det är liknande med amerikanska poliser, de har klarat intagningsproven pga att de gått i skolan.
![]()
Carl Bildt – Wikipedia
sv.wikipedia.org
![]()
Stefan Löfven – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Kan vara att dom rören är av glasfiberarmerad polyester. Då ändras formeln frånKänns som att det är väääääldigt långt mellan hängena, när vi hänger upp avlopp under plattor som ej går att komma åt är det ett hänge varje 0,5 meter på grå plaströr., som jag fattat på vs killar är dom grå rören så känsliga för varmt vatten att dessa blir sladdriga och kan hoppa isär.
....
Orange eller svarta 2 skikts är bättre, fråga inte mej varför, dom är betydligt dyrare dock kanske därför dom är formstabilare,
Åtminstone här så är de markrör, som inte är godkända för att lägga i hus. De är hårdare och därför bräckligare. Det kan absolut medföra att de rör sig mindre, men de spricker/läcker också lättare.Känns som att det är väääääldigt långt mellan hängena, när vi hänger upp avlopp under plattor som ej går att komma åt är det ett hänge varje 0,5 meter på grå plaströr., som jag fattat på vs killar är dom grå rören så känsliga för varmt vatten att dessa blir sladdriga och kan hoppa isär.
Sedan har du väll genast o böjer rören så dom når varandra det ser så ut o då strävar dom ju att återgå till rakt ursprung.
2 slang klämmor på varje sida skarven o ett hålband på utsidan kröken mellan slangklämmorna?
Fulmeck gillar vi ju på sporthoj/cykel
Dom grå rören är överlägset vanligast anledning till vattenskador idag i nybyggda hus pga att dom hoppar isär inne i väggar.
Orange eller svarta 2 skikts är bättre, fråga inte mej varför, dom är betydligt dyrare dock kanske därför dom är formstabilare,
Vilken webbläsare? Samma om loggar in via annan webbläsare?Det har hänt något med den här rutan vi skriver i.. Alla fält är maskerade så jag kan inte infoga bilder ändra storlek på text infoga eller någonting.
Den enda grejen som är avmaskerad är en dokument knapp med ett förstoring glas i högra hörnet..
Vad har jag pillat på som jag inte skulle ha pillat på?
Den rutan du svarade mej i.. I överkant den rutan finns från vänsterVilken webbläsare? Samma om loggar in via annan webbläsare?
Kör du något tillägg som du kan ha pillat på som spökar, NoScript tex?
Ditt problem @Brute Force i det här fallet är att du har långa jävla längder som hänger helt löst i luften. (Vad jag kan se från bilden) Klart som attan att det kryper ur när det arbetar med temperaturskillnader.
Avloppsrör ska klamras fast så de hålls på plats. 50mm rör ska klamras varje halvmeter. (För det är 50mm va?)
På de bilderna ser jag endast en halvslapp ståltråd (?) som inte gör mycket på vad som ändå måste vara någon meter?
Skyll dig ensam.

|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |