Clearups
Ny medlem
Såg den i Halmstad i höstas, blev riktigt nyfiken på vad det var för nåt, har googlat men inte hittat någotDen där vill jag åxå ha svar på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg den i Halmstad i höstas, blev riktigt nyfiken på vad det var för nåt, har googlat men inte hittat någotDen där vill jag åxå ha svar på![]()
http://www.sporthoj.com/foretag/Finns det någon "betygsättningstråd" av mc-firmor/tillbehör här? Har letat som en tok, både via google och här på plats.
Har nämligen en hel hög med beröm att ge till en internetbutik som säljer tillbehör.![]()
Bra fråga, levde i villfarelsen att man gjorde tvärt om.Varför kompsänker man för att köra etanol? Etanol tänder sämre än bensin.
http://www.blocket.se/jonkoping/Motor_Java_speedway_isracing_45042857.htm?ca=23_10&w=3
"Motor Java 500 cc 2 ventilers isracingmotor med speedway svänghjul, något sänkt komp för etanol inkl tändning och förgasare är endast inkörd."

Varför kompsänker man för att köra etanol? Etanol tänder sämre än bensin.
http://www.blocket.se/jonkoping/Motor_Java_speedway_isracing_45042857.htm?ca=23_10&w=3
"Motor Java 500 cc 2 ventilers isracingmotor med speedway svänghjul, något sänkt komp för etanol inkl tändning och förgasare är endast inkörd."
Speedway (och isracing) körs på metanol, inte bensin. Men vad det har för inverkan på kompressionsförhållande vet jag inget om.
Är det värt att skaffa Win 8?
Vad är detta för regplåt? Batmans?
View attachment 376689
Är det värt att skaffa Win 8?
Har du en Win7-maskin behöver det iaf inte bli så dyrt.
http://www.windowsupgradeoffer.com/sv-SE
Stanna kvar vid 7an tycker jagTack för tipset, en kompis sa att det kostade 279 kr januari ut men detta var ju bättre erbjudande.
Frågan kvarstår - är det värt att uppgradera? Nån som har erfarenhet av Win 8 vad gäller prestanda och spel tex. Vore dumt om det krånglade.
Varför känner jag mig som en apa när jag äter sushi med kniv och gaffel? Det är ju trots allt ett överlägset verktyg för arbetet.
Du känner dig inte trygg i din roll som västerlänning.
Finns det någon bra söksida för evenemang (främst konserter) i Stockholm? Eller för hela landet för den delen.
Jag har några jag skummar av men eftersom jag gillar allt mellan himmel och helvete så blir det ett evigt sökande.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |