Frågor man aldrig vågar ställa

Fortsätter på soda-stream-temat. Vad händer om man häller i smaken och sen kolsyrar? Sprängs flaskan? Vad händer om man skulle fylla en hel flaska med koncentrat och sen kolsyra?

Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt) :rolleyes:
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär? :va

tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...:rolleyes: Men det är iallafall nåt i den stilen jag fått höra och jag tyckte att det lät ganska vettigt just då. Låter det inte vettigt nu så är det antagligen för att jag inte minns exakt vad som sades...:D

Annars är det nog, precis som någon sa, en dominansakt. Kvinnan ska visas på sin plats, att hon är lägre stående och blir mer förnedrad än mannen... Eller nåt.

Fortsätter på soda-stream-temat. Vad händer om man häller i smaken och sen kolsyrar? Sprängs flaskan? Vad händer om man skulle fylla en hel flaska med koncentrat och sen kolsyra?

Det svämmar över /sprutar ut. anslutningen är nog inte riktigt så tät/kraftig att det kan sprängas, men kletigt blir det ju iallafall...:D

Last edited:
Sant!
Men tror nog att du löser ekvationen om du tänker till varför det e bra o ha en kruka på knoppen om man sitter utanför ett ramverk:)
Om inte annat skyller vi på moderaterna o kristdemokraterna:yoparty

Håller med! jag skyller gärna på dem :)

tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...:rolleyes:
Enkompisintejag...

Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt) :rolleyes:
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär? :va

Du måste ha sett minst 1000 filmer för att få fram den statistiken. Respect.

tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...:rolleyes: Men det är iallafall nåt i den stilen jag fått höra och jag tyckte att det lät ganska vettigt just då. Låter det inte vettigt nu så är det antagligen för att jag inte minns exakt vad som sades...:D

Det där kan jag inte minnas att jag sagt eller ens diskuterat. :va P -rullar är inte min påse.

Hur testar man kondomer, egentligen, och hur vet man att de man inte har testat uppfyller de krav som de testade gör?

Flera ggr har det hänt att jag tagit ut pengar från bankomaten och tagit mitt kort och gått, men glömt att ta pengarna. :huvet

Var tar pengarna vägen?
Jo, nog dras de från mitt konto, men är "penga-luckan" öppen till nästa person kommer så att den såledels kan ta mina pengar eller stängs luckan direkt och att mina pengar hamnar i bankens system?

Bankomaten väntar en stund (minns inte hur länge), och drar sen in pengarna igen och krediterar uttaget.

Det svämmar över /sprutar ut. anslutningen är nog inte riktigt så tät/kraftig att det kan sprängas, men kletigt blir det ju iallafall...:D

Anslutningen är konstruerad för att fungera som övertrycksventil.
Fontän innan explosion.

Det där kan jag inte minnas att jag sagt eller ens diskuterat. :va P -rullar är inte min påse.

Undras om jag inte hört den förklaringen på radio.

En rak, ärlig och ofjollig bög (ovanligt i media).
Förstår om man koplar till dig.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey