Frågor ang SH-tröjor -08

Amen var fan kom du ifrån, buddy!?
I aint jor buddy!
Från indexsidan, via forumslänken och vidare tilll MCrelaterat och in i denna tråden och såg ditt inlägg. Då MÅSTE jag hacka lite på dig, Fwiend. :hihi

Vad var fel med din tröja då? :va Gjorde du inte rätt från början? :rolleyes:

Jo, det SKA jag ha gjort :hihi (hoppas det iaf)

Fel nick, och ingen slogan.. Med andra ord helt värdelös för personen som ska ha den!

Så som du tjör är jag inte förvånad att det blev fel! :mad:

:tungan

....hoppas det ordnar sig till slut! :pannkyss

Ses i morrn! :tummenupp

Ser ut som du fått någon annans tröja?:va

Mja.. tror inte det! Det är MINA initialer som nick! Men mina initialer är ju värdelösa för henne! Får väl se hur hövdingen vill lösa detta..

Så som du tjör är jag inte förvånad att det blev fel! :mad:

Syftar farbrorn till att jag kör dåligt/galet/tråkigt eller vad? :tungan

Last edited:
Förbannad..

Jag är inte lite sne nu, hur mycket otur får man ha? Ingen post idag eftersom det är helgdag, ingen post på hela helgen, och sen är det lelleveckan :mad: FAN!

hur länge ska man få vänta innan tröjan kommer? allt betalt för länge sen ju och väntar fortfarande. ville ju ha min till lelleträffen.

Seriöst alltså, tröjan skulle dykt upp för en vecka sen... Vi har betalat in pengar långt i förväg.

Ni får fan fixa dethär nu.

gott folk den kommer när den kommer! hacka nu inte så mycket för då kanske de inte vill trycka upp fler tröjor efter detta här och det tycker jag hade varit väldigt tråkigt!

vill förvisso ha min med men den kommer väl på måndag istället

vill förvisso ha min med men den kommer väl på måndag istället

Tss...så sa dem FÖRRA fredag/lördag/söndagen.

Nu har det gått ytterligare en vecka, hur lång transporttid kan det vara inom Sverige? :va

Jag har iofs inte bråttom med att få den men jag kan förstå dem som ska på diverse MC-träffar om dem vill ha sin tröja i tid!

*Håller tummarna nu då* :gnissla

Jag har inte hunnit till tryckeriet o skälla ännu då jag är på gotland.. är hemma för att styra upp det här på tisdag.

Jag kan inte säga mer än att jag är ledsen för förseningen.

Det blir tyvärr alltid så här.... försökte ta i beräkning försening till slutet av Maj, men det sket sig som vanligt.

Mja.. tror inte det! Det är MINA initialer som nick! Men mina initialer är ju värdelösa för henne! Får väl se hur hövdingen vill lösa detta..

Syftar farbrorn till att jag kör dåligt/galet/tråkigt eller vad? :tungan
Du har fått en annans tröja. Fler heter vad du heter och det är en annan persons tröja du fått... vi får hoppas att J.N. hör av sig till dig eller mig så vi kan lösa detta.

Last edited:
Den har kommit!

Sve och svavel över postern som lägger in kuvert och avier bland reklamtidningar!!

Det var ren tur att jag kollade igenom all reklam innan den gick i returpapperslådan. Vad hittar jag om inte en avi från posten? Lämnade in avin och fick en vit påse i handen. I påsen låg en SH-tröja!! :yoparty

Så för att minimera "luddattacken" ligger tröjan i tvättmaskinens handtvättprogram. :)

Jag fick min tröja för ett år sen :va
Måste ha blivit något fel :näsblod

:rolleyes: :) :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...