Frågor ang SH-tröjor -08

Betalade den 14'e men det står fortfarande 'Ej Betald'.. Ska man bli orolig?

Betalade den 14'e men det står fortfarande 'Ej Betald'.. Ska man bli orolig?
Det är jag inte längre jag som sköter detta. Har inte tillgång till kontot i fråga heller. Det är nu ett större företag som sköter detta och de har säkert haft stängt stor del av förra veckan och även idag och kanske imorgon. Så vänta till slutet av veckan.

Ingen som kan ge ett ungefärligt mått på tröjorna i cm? Typ omkrets runt bröst och midja, armlängd? Räcker ju egentligen bara att någon gör det och skriver om de har S, M eller L eller vad de har. Så att vi andra får ett hum om hur stora storlekarna är.

Jag har under lång tid försökt få till en tabell, men intresset från tröjägarna är svalt.

Finns några storlekar i alla fall.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=175064&highlight=SH-tr%F6jan

sporthojtröjor

Tjena! Ny här på forumet. Jag verkar ha missat beställningen på sporthoj tröjorna, fan också! Är det någon som vet om det kommer beställas fler tröjor inom en snar framtid? Vore ju asballt i så fall. Me want!! :kär

Det lär nog dyka upp en beställning snart. Håll ögonen öppna :)

Skulle inte tröjorna levereras igår förresten?

Där ser man. Jag som hade hoppats få den innan helgen :(
Hade för mig det stod 27:e.

Skitsamma, bättre sent än aldrig :)
Det var 27 april isåfall som stod tidigare vad gäller sista betalningsdatum. För leverans stod det "slutet på maj", men tröjorna är alltid försenare ... bah =)

SH loggan skulle för övrigt behöva en revamp tyvker jag. Den har varit med ett tag och börjar se "gammal" ut. En uppfräschning vore på sin plats.:tummenupp

Tröjbeställning

Webshopen var tänkt för Hjemmets skull. Ser ut som vi fortsätter använda mitt system, bara att det blir ett nytt kontonummer att betala till och det är en annan som ni får fråga om betalning kommit in eller inte :)

Jag bör ha beställning uppe i början på nästa vecka. Vi pratade om det idag. Jag vill bara se till att allting flyter på som vanligt.

Det är samma tryckeri som senaste omgångarna så inga ändringar i tröjkvalite.

Saknar beställnings klicket på datorn,hittar inte tråden.Nisse Vurpollon.

sporthojtröjor

Det lär nog dyka upp en beställning snart. Håll ögonen öppna :)

Skulle inte tröjorna levereras igår förresten?

När är snart? Skulle va kul och veta om det blir en till beställning nu i sommar. Känner mig ju lite utanför:gråta Finns det kanske nån tröja som blivit över där man bara inte tryckt nick och slogan..?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti