Frågor ang SH-tröjor -08

Nope, det är tomt i brevlådan :(.

Kommer väl på måndag då..attans

Last edited:
*Aktar dubbelpost*

Var FAN är min sporthoj-tröja?? :va

Idag är det måndag och det var bara massa reklam i lådan..nu blir jag orolig :confused:

Hm skriver också upp mig på listan över folk som saknar SH-tröjan...........

Min tröja har inte heller kommit, trodde den skulle kommit i fredags möjligtvis men var nästan säker på att den skulle komma idag eftersom det faktiskt är Juni nu. Stod ju leverans i slutet av maj.

någon som har någon aning om när man kan fixa tröjja nästa gång? :confused: är ju försent nu tydligen :P :huvet seg som man är :P

Ja! Behöver min tröja imorrn, hade också hoppats på fredag, skulle haft den i helgen jue :gnissla Sätt lite fart på nötterna nu swedie :tungan

Hann inte till tryckeriet idag för att rycka dom i örat. Åker dit imorgon!

Besked jag fått tidigare har varit att de ska varit klara förra veckan och skickas tor-fre.

Men jag återkommer imorgon med svar. Kika på nyheterna på förstasidan av SH för besked.

Hann inte till tryckeriet idag för att rycka dom i örat. Åker dit imorgon!

Besked jag fått tidigare har varit att de ska varit klara förra veckan och skickas tor-fre.

Men jag återkommer imorgon med svar. Kika på nyheterna på förstasidan av SH för besked.

Schyrre Swedie :tummenupp

Jag saknar oxå min tröja :(

Är det du som är "Oskan kommer före blixten" ? :tuttar

Jag hoppades på att tröjan kommit igår men att jag inte hunnit få avi för den. Men man får väl vänta lite till då antar jag :rolleyes: , sen kanske den kommer direkt till dörren/brevlådan också så jag vet inte :va

Några har gått ut igår, några idag, resten imorgon. Det är beskedet från tryckeriet som tyvärr haft en person sjuk och de har missat att meddela mig i tid vilket dom ursäktar för.

Ingen som kan ge ett ungefärligt mått på tröjorna i cm? Typ omkrets runt bröst och midja, armlängd? Räcker ju egentligen bara att någon gör det och skriver om de har S, M eller L eller vad de har. Så att vi andra får ett hum om hur stora storlekarna är.

Jag är 193-5/90kg, har 154 i skinnet, kör L i hoodtröja. Den sitter fint!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti