Frågor angående Husqvarna SMS 125

Nej köp en GasGas EC 125 ;) Oftast billigare , snyggare , har Öhlins dämp original osv. Kul att vara annorlunda också men är du inte sugen på en Gasse så kör på en Husqvarna WR125 eller KTM Exc 125 :) Enda nackdelarna jag ser är att dom drar lite mer soppa och dom låter inte lika skönt :brynad
http://www.blocket.se/stockholm/Gas_gas_EC_125_SM_39997415.htm?ca=9&w=2&last=1
http://www.blocket.se/stockholm/Gasgas_sm_125_40813850.htm?ca=9&w=2

Vad tycks? värt?

Den svarta hade jag valt eftersom den gula är en ombyggd enduro så den har annan fjädring och andra bromsar fram så den svarta upplevs bättre på gata (Nån skrev det tidigare i tråden iaf)

Den svarta hade jag valt eftersom den gula är en ombyggd enduro så den har annan fjädring och andra bromsar fram så den svarta upplevs bättre på gata (Nån skrev det tidigare i tråden iaf)

Okej! Det enda svåra är väl att sälja Wr:en....

Bara jag som tycker GasGas är dyra som fan?
Jag betalade 25 för min husqvarna SM -07...

Skickat via Tapatalk 2

Nästan så man vill ha 4T med ett schysst slipon ändå för dom låter ju förjävla gött! Men samtidigt vill jag ju ha kul som fan och mycket effekt ;) Och jag vill ändå kunna köra lite på crossbana/Enduroslingan ibland. Men vi får köra nån/några gång/er sen när jag fixat lappen för det är inte långt till v-rås från E-tuna :) Jag lär ju vara ofta i västerås och köra där för jag trivs bättre där än i Eskilstuna ;)

Om du köper en gasgas sm så kommer du ha problem med att komma runt på både cross och endurobanor ;) Du lär fastna redan innan du har kommit fram till banan i skogen:rofl

Nästan så man vill ha 4T med ett schysst slipon ändå för dom låter ju förjävla gött! Men samtidigt vill jag ju ha kul som fan och mycket effekt ;) Och jag vill ändå kunna köra lite på crossbana/Enduroslingan ibland. Men vi får köra nån/några gång/er sen när jag fixat lappen för det är inte långt till v-rås från E-tuna :) Jag lär ju vara ofta i västerås och köra där för jag trivs bättre där än i Eskilstuna ;)

Ja, ifall man tycker att gräsklippare låter förjävla gott så är det ett bra val :7peta

Ja, ifall man tycker att gräsklippare låter förjävla gott så är det ett bra val :7peta

Hahah 2T låter ju iaf inte lika gött som 4T ;) Men att GasGas är dyra kan jag väl hålla med om men vafan kolla vad en Öhlinsdämpare kostar ny och bromsarna så är ju det rätt mycket så kan väl vara där priset ligger till stordel.

Macko96 : Jag kommer självklart ha cross/endurodäck på ;) Fast i nån grusgrop kan man ju köra med smdäck ändå och leka :)

Hahah 2T låter ju iaf inte lika gött som 4T ;) Men att GasGas är dyra kan jag väl hålla med om men vafan kolla vad en Öhlinsdämpare kostar ny och bromsarna så är ju det rätt mycket så kan väl vara där priset ligger till stordel.

Macko96 : Jag kommer självklart ha cross/endurodäck på ;) Fast i nån grusgrop kan man ju köra med smdäck ändå och leka :)

Rullar en yamaha R125 med leovince här i byn, fanns ingen som tyckte den lät bättre än min husqvarna med HGS, mer blårök åt folket! :yoparty

Skickat via Tapatalk 2

Rullar en yamaha R125 med leovince här i byn, fanns ingen som tyckte den lät bättre än min husqvarna med HGS, mer blårök åt folket! :yoparty

Skickat via Tapatalk 2

Den kanske men här i min by så rullar det en Yamaha WR 125 med Arrow helsystem och fan den låter gött! Kan fixa film kanske när jag får tillbaks min mobil som jag tappade ur fickan när jag stuntade :huvet

Så du ska köpa nya fälgar till den när du har köpt den? Det kommer att kosta:7peta

DSC00615.jpgDSC00617.jpgDSC00619.jpgDSC00626.jpg

Så där det blev en GasGas EC 125 SM -04 :) 80mils bilresa idag dock men det var det fan värt

Fan vad kul du kommer ha på den, funderar själv på att sälja kawan och dyka ner i motard-träsket igen...

Jo absolut, motard är kul som fan men när man kör som ett fukko så är det ingen höjdare...

Grattis Mattyyy till din hoj! Se till att så fort som möjligt spara ihop en summa pengar att ha som buffert. Det är bra att ha om hojen går sönder så att man kan laga den så fort som möjligt.

Fan vad kul du kommer ha på den, funderar själv på att sälja kawan och dyka ner i motard-träsket igen...
För priset av en Er6n får du en fin Husaberg 650 och pengar till åtminstone en motorrenovering :)

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad