Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Mitt i centrum är var de finns, 2 stycken "snabbkök" (ser ut som stora husvagnar). Mittemot Apberget och Rådhuset.
Danke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt i centrum är var de finns, 2 stycken "snabbkök" (ser ut som stora husvagnar). Mittemot Apberget och Rådhuset.
Tar en annan fråga till er Umeå-bor nu när tråden ändå är uppe..
Någon som har koll på hur Horimatsus tatueringsstudio ligger till, centralt eller i alla fall lätt att ta sig dit kollektivt?
Ingen aning vart den ligger, hade aldrig hört talas om den, men allt är lätt att ta sig till i Umeå.
Jag tror att dom flesta tatuerare ligger rätt centralt, en låf på Teg tidigare, men dit går man på 5min.
Jag har bott på Hotell Botnia en gång. Otroligt tråkigt hotell.
Tips är att bo på ett mer centralt ställe om ni är i Umeå.
Matti Senju Sedholm Horimatsu är visst hela namnet, en av Sveriges och kanske hela världes bästa tatuerare när det kommer till Irezumi.
Låter ju bra annars, antar att flyg är det enklaste sättet att ta sig upp så det får kanske bli det snart.
Fantastiskt, det ska jag komma ihåg!Jag ogillar starkt tatueringar själv, men när du säger det så har jag ju fan hört talas om en övergrym jäkel som ska finnas här i stan.
Jag hittade ingen adress till studion dock, men får du fram den kan jag tipsa om hur du tar dig dit.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |