Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bj.O.rn skrev:Om man är talanglös och rädd som jag.. hur gör man för att bli snabb dårå?
/B
Bj.O.rn skrev:Jag övar och kör men har nått en gräns.. Känner att jag inte kommer blir speciellt mycket snabbare än jag är nu..
Rädlsa har jag för att vurpa, gör ont i såväl kropp, själ som plånbok..
Svar till "var tar jag bort fyra sekunder på Åsen..?"
/B
Bj.O.rn skrev:Jag övar och kör men har nått en gräns.. Känner att jag inte kommer blir speciellt mycket snabbare än jag är nu..
/B
Bj.O.rn skrev:
/B
Titta på Watz, då inser man hur ohyggligt långt från gränserna man själv ligger! Och att det GÅR att köra fortare, med släpp både fram och bak. Fast inte fan kom jag under minuten på Sviestad för det!Bj.O.rn skrev:Om man är talanglös och rädd som jag.. hur gör man för att bli snabb dårå?
/B
Äh, snacka skit. Köp en riktig båge, en riktig ylare. Högre varv ---> bättre varvtider. Varvtal och varvtider står i omvänt proportionellt förhållande till varandra. VARVräknare, VARVtider, du ser själv.Bj.O.rn skrev:Jag övar och kör men har nått en gräns.. Känner att jag inte kommer blir speciellt mycket snabbare än jag är nu..
/B
Bingo skrev:Äh, snacka skit. Köp en riktig båge, en riktig ylare. Högre varv ---> bättre varvtider. Varvtal och varvtider står i omvänt proportionellt förhållande till varandra. VARVräknare, VARVtider, du ser själv.![]()
Mavve skrev:Talang får du ju om du övar!
Rädslan är bara att komma över väl...... vad är du rädd för?
750RR
Bj.O.rn skrev:
Skölds kåpor är inte snabbare än mina, jag har ju likadana ju.. Fast du kanske tänkte på hojen.. En god tanke faktistMen jag har provat aset och blev fullständigt livrädd... Åsen runt tog säkert 1:45 eller något sånt på den hojen
![]()
/B
Bj.O.rn skrev:Om man är talanglös och rädd som jag.. hur gör man för att bli snabb dårå?
/B
/B
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |