Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl klar att du får köra in på en väg med återvändsgränd, såvida det inte är skyltat nåt slags förbud?Men om instruktören ber dig köra in i en återvändsgränd då är det för att låtsas att du ska dit. Precis som att du med kort i hand själv verkligen skulle in i den där återvändsgränden. På en uppkörning finns inget "men varför ska vi dit?" Såvida han inte luras för att se om du ser missar en förbudskylt. Men jag tror inte de håller på så.Har bara lärt mig att man inte ska köra in på en återvändsgränd om man har ett annat alternativ?
Men om instruktören ber dig köra in i en återvändsgränd då är det för att låtsas att du ska dit. Precis som att du med kort i hand själv verkligen skulle in i den där återvändsgränden. På en uppkörning finns inget "men varför ska vi dit?" Såvida han inte luras för att se om du ser missar en förbudskylt. Men jag tror inte de håller på så.
För övrigt, inget ont mot dig rough boy, men detta är total rappakalja. Du får köra på precis alla vägar som finns, utom där det råder något slags skyltat förbud.Har bara lärt mig att man inte ska köra in på en återvändsgränd om man har ett annat alternativ?
För övrigt, inget ont mot dig rough boy, men detta är total rappakalja. Du får köra på precis alla vägar som finns, utom där det råder något slags skyltat förbud.

appropå onödigt..
solig dag. behöver frukost...
a)sätta sig i bilen och åka in å handla 15 min'
b)gå till närmsta kiosk och sätta i sig en varm korv 10 min
c)Slänga på sig utrustningen, rulla ut hojen, åka till ett cafe lite förlångt för en fralla med kaffe. 45 min...
alternativ C tack![]()

Gearbox som uppkörningsförättare!Eller så åker du in i återvändsgränden och slår en drill längst in![]()

|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |