Fråga om Hayabusa

Tänkte jag skulle svara men jag har fan ingen aning egentligen. (Har Gen1 std kit på min Gen1) Och har läst sönder manualerna till båda kiten sedan 2015 när jag installerade det. I stort är de ju lika, men mycket skiljer.
Turbon är samma.
Tror inte grenröret går att använda...Toppen skiljer ju generationerna emellan. Avståndet mellan spjällen på plenum och topp skiljer tror jag, men jag vet inte...

Fördelen med Gen2 är att du behöver inte svetsa om kylarens utlopp (eller om det är inlopp)

Det bästa är att du försöker få tag på Marklund.

Tänkte jag skulle svara men jag har fan ingen aning egentligen. (Har Gen1 std kit på min Gen1) Och har läst sönder manualerna till båda kiten sedan 2015 när jag installerade det. I stort är de ju lika, men mycket skiljer.
Turbon är samma.
Tror inte grenröret går att använda...Toppen skiljer ju generationerna emellan. Avståndet mellan spjällen på plenum och topp skiljer tror jag, men jag vet inte...

Fördelen med Gen2 är att du behöver inte svetsa om kylarens utlopp (eller om det är inlopp)

Det bästa är att du försöker få tag på Marklund.
Tack för svar👍 Jo jag skrev lite med Marklund och han sa att det passar inte, var bara turbon som var lika mellan kitten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT