Hej allihop!
Jag har bytt upp mig från en EU-moppe till en Derbi Boulevard 150cc.
Länk: http://www.motorsportscooters.com/derbi/boulevard.html
Den är på 150cc således är den väl att betrakta som en lättmc?
Den är enligt bilregistret på 9KW är det inte dåligt? har hört att lättamc är på mellan 10-12 KW stämmer det?
Kan man trimma denna scooter? Vet någon hur man gör då?
Mvh
Majjen
Jag har bytt upp mig från en EU-moppe till en Derbi Boulevard 150cc.
Länk: http://www.motorsportscooters.com/derbi/boulevard.html
Den är på 150cc således är den väl att betrakta som en lättmc?
Den är enligt bilregistret på 9KW är det inte dåligt? har hört att lättamc är på mellan 10-12 KW stämmer det?
Kan man trimma denna scooter? Vet någon hur man gör då?
Mvh
Majjen


