Fråga ang otrohet etc

Det är som Ulvhamne säger så vanligt med otroskap att du att du inte skulle få så många att välja på annars. Den stora saken är mest om du känner till det eller inte.

För övrigt skulle jag inte varit gift annars...

Jag har aldrig varit otrogen :)

Tyvärr delas det inte ut några priser i den tävlingskategorin utan det är lika meningslöst som att vinna i korpfotboll även om det möjligen känns bra.

Blir man kär så blir man och vem orkar då hålla på och moralisera om motpartens tidigare samliv, särskilt som det inte handlar om att den personen själv varit otrogen utan endast om att denne i sin tur fallit för någon som haft svårt att hålla byxorna på när han lämnat hemmet..

Läs mitt tidigare inlägg Körvis!

Om du vill straffa dig själv och inte bli tillsammans med kanske den bästa tjej du kommer träffa, för vad personen gjort tidigare i sitt liv, innan hon träffade dig, så visst. :dummer

Är det ok att dejta en tjej som dejtat en kille som i sin tur dejtat en tjej som varit otrogen mot sin kille?

Sorry, det var bara första delen av mitt inlägg som var till dig och skrivet mest som en lättsam pik. Det andra stycket var riktat till TS med åsiktsfränder i tråden.

Lugnt, jag skrev det som ett skämt eftersom jag liksom inte kan vara det i den konstellation jag befinner mig.

Varför ligga med upptagna killar när sjön är full med fisk? Om hon nöjer sig med att ligga med en upptagen kille skulle jag fundera på hennes självbild. En sån där person som går och inbillar sig att "Han är bara sambo med henne för att blalabla men egentligen är det mig han älskar, och det vi har är sååå unikt och amazing. " Brukar saknas självinsikt i tjejer som ursäktar sånt.

Finns väl inget som gör det så lättraggat för en kille som när han är kvalitetsmärkt med "ringen". Då flockas de, kjoltygen.

Varför ligga med upptagna killar när sjön är full med fisk? Om hon nöjer sig med att ligga med en upptagen kille skulle jag fundera på hennes självbild. En sån där person som går och inbillar sig att "Han är bara sambo med henne för att blalabla men egentligen är det mig han älskar, och det vi har är sååå unikt och amazing. " Brukar saknas självinsikt i tjejer som ursäktar sånt.
Eller så har han en jättek*k som hon gillar. Eller så vill hon bara ha lite köttsligt umgänge utan att binda sig. Eller så fjäskar han massor och bjuder på finmiddagar som förspel. Tex... Alla är inte på desperat jakt efter villa, volvo, vovve, giftermål och 17 ungar ;)

Jag skulle inte tveka om tanken slog mig! Så länge jag har mitt på det torra så gör ju bruden som hon vill :)

Eller bekräftelse att hon är "bättre" än frun

Jajjamensan! Beggars can't be choosers.

Man ska inte analysera allt så förbannat, bara att köra på.

Så länge det inte är bevisat att ett visst beteende är genetiskt betingat så.. Rock on! :banana

När är otrohet berättigat?:va Är det när man inte får nog med sex hemma eller vad? Vilka är undantagen? :)

Du får helt enkelt nöja dig med det jag skrev. Att livet är lite för komplicerat för att vara kategorisk i frågor som rör otrohet. För egen del är jag emot det, men vem är jag att döma andra? Det verkar ju vara mer regel än undantag att folk är otrogna sina partners.

Dessutom är det en bra, effektiv och välanvänd strategi av honor bland massor av raser...
(plus att det ser ut att kunna finnas en gen även för detta!)

Lite kul, störande nörderi kring otrohet så vågade man inte publicera de fösta studierna om ärftlighet eftersom bortfallet då var upp emot 40%. (bättre idag men inte så bra som folk tror.) På ren svenska betyder detta att nästan 40% av de kvinnor som fick barn innan p-pillerna gjorde entré var otrogna när de blev gravida... Många tjejer med dålig självinsikt där. Nästan så att man kan kallade för ett kvinnligt drag! :)

Dessutom är det en bra, effektiv och välanvänd strategi av honor bland massor av raser...
(plus att det ser ut att kunna finnas en gen även för detta!)

Lite kul, störande nörderi kring otrohet så vågade man inte publicera de fösta studierna om ärftlighet eftersom bortfallet då var upp emot 40%. (bättre idag men inte så bra som folk tror.) På ren svenska betyder detta att nästan 40% av de kvinnor som fick barn innan p-pillerna gjorde entré var otrogna när de blev gravida... Många tjejer med dålig självinsikt där. Nästan så att man kan kallade för ett kvinnligt drag! :)

Om det där stämmer kan man ju fundera på hur många som växt upp med "rätt" pappa?

alltid lika klok mamma :)

Aldrig förstått folks desperation att den sträcker sig till upptagna personer. Har två personer en relation som brister så är det både meningslöst och oförsvarbart att man är där och gottar sig för egots räkning. För samma personer som sysslar med denna "sport" är alltid lika bestämda att om det hade varit sin partner som gjort samma sak hade mord varit berättigat.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad följer hela vägen ner till graven.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!