Fråga ang otrohet etc

Eller så har han en jättek*k som hon gillar. Eller så vill hon bara ha lite köttsligt umgänge utan att binda sig. Eller så fjäskar han massor och bjuder på finmiddagar som förspel. Tex... Alla är inte på desperat jakt efter villa, volvo, vovve, giftermål och 17 ungar ;)

Allt det där finns i singelbeståndet också serru. Och har donnan inte siktet inställt på relation är hon ju hetare än hetast på marknaden.

Last edited:
Lite kul, störande nörderi kring otrohet så vågade man inte publicera de fösta studierna om ärftlighet eftersom bortfallet då var upp emot 40%. (bättre idag men inte så bra som folk tror.) På ren svenska betyder detta att nästan 40% av de kvinnor som fick barn innan p-pillerna gjorde entré var otrogna när de blev gravida... Många tjejer med dålig självinsikt där. Nästan så att man kan kallade för ett kvinnligt drag! :)
Förutom att jag är tveksam till dina slutsatser av studien så, ja, när det gäller relationer till killar så har många tjejer dålig självinsikt. Adda sen det Geggamojja skrev, många tjejer mäter sitt egenvärde mot andra tjejer. Alltså om han ligger med mig måste det betyda att hans sambo är kass, och det förvandlar automagiskt mig till en superduperpingla!:va
Om det är en sån modell du dejtar TS så skulle jag rekommendera dig att simma vidare istället.

Det är faktiskt rätt lustigt hur tjejer dras till upptagna killar. Det är nästan som om det står skrivet i pannan på en fast än man inte har några yttre saker som talar för det. Måste vara på det undermedvetna planet man sänder ut signaler man till motsatta könet.

Det är faktiskt rätt lustigt hur tjejer dras till upptagna killar. Det är nästan som om det står skrivet i pannan på en fast än man inte har några yttre saker som talar för det. Måste vara på det undermedvetna planet man sänder ut signaler man till motsatta könet.

Jag tror det har mer att göra med att singelkillarna sänder ut signaler som skrämmer bort cheyorna.

Varför ligga med upptagna killar när sjön är full med fisk? Om hon nöjer sig med att ligga med en upptagen kille skulle jag fundera på hennes självbild. En sån där person som går och inbillar sig att "Han är bara sambo med henne för att blalabla men egentligen är det mig han älskar, och det vi har är sååå unikt och amazing. " Brukar saknas självinsikt i tjejer som ursäktar sånt.

Vem fan vill ha en kille som är singel? Det är ju ÄcKlit!

:dummer

En sak är ju i alla fall säker; Det är bara när man har tjej som man typ blir erbjuden 3-kant med två fotomodeller och liknande. När man är singel och desperat är det helt andra ljud i skällan :D

Får jag tag i ett ragg som visar sig ha snubbe så skiter jag i det. Det är ju inte mitt problem att hon väljer att vara otrogen med mig :arsele

Om det där stämmer kan man ju fundera på hur många som växt upp med "rätt" pappa?

Lite fult är det ju att inte säga något förstås.
Jag har vuxit upp med rätt pappa. Troligen är han min far biologiskt också. Det är emellertid en, för mig, helt ointressant parameter.

Till Billy Moore kan jag bara säga: Var blåögd, vad spelar det för roll om man blir bedragen? Det är ju bara att döda alla inblandade om så sker.
Jag menar det :fakta
Det med blåögdheten alltså.

Last edited:
Alltså, om nån tjej man träffar varit med nån upptagen snubbe för typ 10 år sen kanske man kan acceptera att hon var ung och dum så att säga.

Men någon som tycker det är "okej" eller att "det är ju upp till honom att säga nej" och med andra ord tycker det är helt okej att snutta på upptagna drular med jämna mellanrum. Ja, då ringer ju varningsklockorna.

Varför skulle hon inte ha exakt samma inställning när hon själv är i ett förhållande med t ex en själv?

(Detsamma gäller givetvis killar som ser sig som kungar när de lyckats
trycka någon upptagen brud.)

Så jävla svårt är det inte att hitta någon som är singel om man nu så desperat måste ligga.

Personligen har jag alltid föredragit kvalitet före kvantitet. Så jag fortsätter drömma om BusAnna :kär

Om det där stämmer kan man ju fundera på hur många som växt upp med "rätt" pappa?

Har för mig att jag sett siffror på runt 10% som inte är "rätt" biologisk pappa.

Skulle ha svårt att satsa 100% på ett förhållande om tjejen har varit otrogen i sina tidigare förhållanden. Ringmärkt? nej tack.

Alltså, jag har hört det där påståendet hur många gånger som helst men det stämmer fan inte.
Har provat allt men inget kex dras till mig ändå. Inte ens nu med ring på fingret i över ett år och planer på flytt och åtminstone en liten bajsmaskin.

Man börjar ju undra hur fan det ligger till med en själv egentligen. Om man är helt felmöblerad i nian eller vad som är grejen?

Alltså, jag har hört det där påståendet hur många gånger som helst men det stämmer fan inte.
Har provat allt men inget kex dras till mig ändå. Inte ens nu med ring på fingret i över ett år och planer på flytt och åtminstone en liten bajsmaskin.

Man börjar ju undra hur fan det ligger till med en själv egentligen. Om man är helt felmöblerad i nian eller vad som är grejen?

Är det du på avataren så kanske du skulle fundera på din klädstil? :7peta

Alltid den som har ett förhållandes fel i otrohet. Försöker jag intala mig..

Så jävla typiskt att när man äntligen faller för nån så visar det sig senare att hon hade/har snubbe, och jag som hade tillitsproblem innan..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT