Fråga ang kroppsdel!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
intressant läsning

jaha har inte själv funderat på frågan men tja varför inte!
ha en bra dag mvh berra när man ändå är i undre delen så har jag en fråga
finns det att få tag på "Urodom " lite jobbigt och ha diabetes o man får stanna ofta nån som har en bra lösning?

Last edited:
sportarn skrev:
Jag har ingen men ser inte så bra heller. Nån som vill undersöka om jag har nån så kan jag kolla på er. :tomten
Den sitter ett par cm från pungen, på framsidan av rektum. en liten skinnbit som blir över i "normal läge" .. då man går på toaletten används skinnbiten till att sträcka ut insidan. Eller om du dunkar en tjej "in the tarm", fanns inte analfliken, så skulle du inte kunna töjja henne.

Den fungerar även i syfte att styra bort bajset från pungen - berätta en kompis..

Det var så allt starta.

Den "nya" kroppsdelen, som ingen pratar om.

:gnissla :3freak
:tummenupp

Den sitter ett par cm från pungen, på framsidan av rektum. en liten skinnbit som blir över i "normal läge" .. då man går på toaletten används skinnbiten till att sträcka ut insidan. Eller om du dunkar en tjej "in the tarm", fanns inte analfliken, så skulle du inte kunna töjja henne.

Den fungerar även i syfte att styra bort bajset från pungen - berätta en kompis..

Det var så allt starta.

Den "nya" kroppsdelen, som ingen pratar om.

:gnissla :3freak[/QUOTE]
:tummenupp

IronMike skrev:
1999635 Nog för att man är någorlunda allmänbildad och fysiskt medveten etc...men herromdagen berättade min kompis om en konstig sak som han kalla för "anal-fliken" - "det är en flik som skyddar pungen, å styr bakåt bajset". Anl till diskussionen, dök upp när vi snacka brudar... Han sa, "nästa gång du kör bakifrån på en tjej, retas lite med att dra i analfliken".

Det tyckte jag lät lite weird.
Har man missat något, eller snackar han i nattmössan ?

:confused: :va

Umgicks med 2 tjejkompisar ikväll. Den ena börjar klaga över smärta i rumpan som började i förrgår(inget sex involverat), vad tror ni då inte den andra tjejen säger?!?
-"Det kan ju vara din Analflik?"

Va i helvete börjar jag skrika och ha mig. Blev ju helt extas över att stöta på detta ord i verkliga livet efter att ha lärt mig om kroppen här på SH för bara några dagar sen.

Tjejerna stirrade på mig när jag ivrigt berättade allt jag visste om detta fenomen (som jag lärt mig på SH :tummenupp). På nåt underligt sätt blev det till slut jag som framstog som konstig, trots att det inte var jag som hade en flik hängandes ut ur arslet :D.

Ville bara skriva av mig lite, over and out!

Pinky skrev:
2045279 Umgicks med 2 tjejkompisar ikväll. Den ena börjar klaga över smärta i rumpan som började i förrgår(inget sex involverat), vad tror ni då inte den andra tjejen säger?!?

Va i helvete börjar jag skrika och ha mig. Blev ju helt extas över att stöta på detta ord i verkliga livet efter att ha lärt mig om kroppen här på SH för bara några dagar sen.

Tjejerna stirrade på mig när jag ivrigt berättade allt jag visste om detta fenomen (som jag lärt mig på SH :tummenupp). På nåt underligt sätt blev det till slut jag som framstog som konstig, trots att det inte var jag som hade en flik hängandes ut ur arslet :D.

Du ser :hihi

..den kommer på tal ibland. hmm säker på att det inte var sex inblandat ;) normalt sett sitter den ju lite uppfälld.

Haha kul å höra anyways..

Hahahaha... fifan.

Ibland kan man skratta åt sig själv hur i helvete man tänker vintetid i avsaknad av hoj-åka

:rofl

men roligast av allt, konstatera att andra tänker lika sjukt..

"Analflikar
Analflikar är i allmänhet ett resttillstånd efter hemorrojder som har ”torkat ihop” spontant. Ibland kan dessa flikar, som hänger runt analöppningen, utgöra ett hygieniskt problem. Om det bara är en eller två flikar så går de att avlägsna i lokalbedövning vid ett tillfälle, men om det är fler så måste det göras i omgångar. Ibland beror en analflik på att det finns en liten fistel, och då är det inte lika lätt att åtgärda.

Om dina besvär bara handlar om yttre analflikar, så åtgärdas de vid det andra besöket då rektoskopin utförs, och vid ett ev. tredje besök. En eller två flikar klipps då bort i lokalbedövning, man syr inte ihop efteråt men det läker i allmänhet snabbt. Du kan behöva smärtstillande tabletter de första dygnen, men smärtan är inte svår. "

:fakta

IronMike skrev:
2294249 "Analflikar
Analflikar är i allmänhet ett resttillstånd efter hemorrojder som har ”torkat ihop” spontant. Ibland kan dessa flikar, som hänger runt analöppningen, utgöra ett hygieniskt problem. Om det bara är en eller två flikar så går de att avlägsna i lokalbedövning vid ett tillfälle, men om det är fler så måste det göras i omgångar. Ibland beror en analflik på att det finns en liten fistel, och då är det inte lika lätt att åtgärda.

Om dina besvär bara handlar om yttre analflikar, så åtgärdas de vid det andra besöket då rektoskopin utförs, och vid ett ev. tredje besök. En eller två flikar klipps då bort i lokalbedövning, man syr inte ihop efteråt men det läker i allmänhet snabbt. Du kan behöva smärtstillande tabletter de första dygnen, men smärtan är inte svår. "

:fakta

Pricksis som korvgubbe redan citerat. :tungan

Men ett intressant ämne, helt klart! :D

Pinky skrev:
2045279 Umgicks med 2 tjejkompisar ikväll. Den ena börjar klaga över smärta i rumpan som började i förrgår(inget sex involverat), vad tror ni då inte den andra tjejen säger?!?

Du tänkte aldrig bara på att bara va tyst och låta flickebarnet berätta om vad hon visste om analflikar?

FreddaAbborre skrev:
2294580 Du tänkte aldrig bara på att bara va tyst och låta flickebarnet berätta om vad hon visste om analflikar?

Nee :(. Jag blev ju som sagt alltför uppspelt för att kunna tänka klart vid tillfället i fråga :3freak.

Pinky skrev:
2294772 Nee :(. Jag blev ju som sagt alltför uppspelt för att kunna tänka klart vid tillfället i fråga :3freak.
Bättre lycka nästa gång.. ta lite bilder å posta i tråden vettja :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back