Fråga ang kroppsdel!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
IronMike skrev:
Nog för att man är någorlunda allmänbildad och fysiskt medveten etc...men herromdagen berättade min kompis om en konstig sak som han kalla för "anal-fliken" - "det är en flik som skyddar pungen, å styr bakåt bajset". Anl till diskussionen, dök upp när vi snacka brudar... Han sa, "nästa gång du kör bakifrån på en tjej, retas lite med att dra i analfliken".

Det tyckte jag lät lite weird.

Har man missat något, eller snackar han i nattmössan ?

:confused: :va
Om man tar ett bowlinggrepp på tösabiten, det som man får mellan tummen och pekfingret torde vara anal-fliken. Eller så har jag massuppfittat hela grejen :rolleyes:

Peder Rosberg skrev:
Om man tar ett bowlinggrepp på tösabiten, det som man får mellan tummen och pekfingret torde vara anal-fliken. Eller så har jag massuppfittat hela grejen :rolleyes:

Det heter mellangården, precis som i bullerbyn.

Peder Rosberg skrev:

Det är ju mellangården, är du sju år eller?

Markus skrev:
Det är ju mellangården, är du sju år eller?
Exaktemundo! har precis öppnat mottagning i kvarteret och tänkte leka
lite doktor, och på lediga stunder tänker jag sälja saft till grannungarna :tummenupp

Haha, vilken tråd! :rofl

Vad är det egentligen som gör "oss" så fixerade vid rövhål nu då? :hihi
Stämmer det att apor har påträffats ha analsex? Hörde det men vet inte om det stämmer, i så fall är det ju inte porrindustrin! :3freak hehe...

pogo skrev:
Haha, vilken tråd! :rofl

Vad är det egentligen som gör "oss" så fixerade vid rövhål nu då? :hihi
Stämmer det att apor har påträffats ha analsex? Hörde det men vet inte om det stämmer, i så fall är det ju inte porrindustrin! :3freak hehe...

Japp, apor experimenterar.

*asg* Den här tråden är bara ett bevis på att snön legat kvar för länge nu... :3freak

Paradoxy skrev:
Tack, nu har man en anledning till att knulla.
Ska genast ringa bruden och be henne komma hit :tummenupp

:lol :lol

när jag tänker efter så har jag nog provat en tjej som var utrustad med en sån flik :va

Last edited:
Lilla_damen skrev:
:D men hur långt bak står du egentligen om du kikar på det! :D
Du kan väl för faen spana in de yttre delarna av arslet eller svanken :tungan

näe det går inte. hålet har värre dragningskraft än den fetaste magneten! BASTA !!! :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back