Tänkte faktiskt vara rolig nog att bygga ihop en ny 04 R1 i delar som ett vinterprojekt. Började med att ringa tyskland idag och som vanligt har tyskar problem engelskan. Fick iaf till slut bli kopplad till nån virrig ung tjej som stakade sig duktigt men iaf kunde berätta att det inte går att köpa ramen jag var intresserad av för användning i Sverige. Det handlade om nått om att pappret (breifen?) inte gick att använda i Sverige vid besiktning. Varför detta? Hon sa nått typ "dasspapper in middle page, not work. Should be up top". Typ nått sådant. Fattade ingenting men tackade för uthållighet och sa hejdå efter det. Hon nämnde att flera svenska kunder haft problem med just detta.
Nån här som kanske vet mer om köp av ram + papper ifrån tyskland?
turligt nog snubblar jag tidigt i mitt projekt istället för att typ vara osmart o köpa ramen sist.. hehe. Vore lite typiskt mig faktiskt.
Tacksam för lite input!
Stod förresten såhär i en annons jag såg från dom:
"YZFR1 RAHMEN MIT BRIEF UNFALLFREI UND UNBESCHÄDIGT! RAHMEN FÜR MODEL 2003 RN/ 09 UND FÜR 2004 RN12! SCHLOßSÄTZE ALLER BAUJAHRE AUF ANFRAGE!"
Nån som kan översätta?
Nån här som kanske vet mer om köp av ram + papper ifrån tyskland?
turligt nog snubblar jag tidigt i mitt projekt istället för att typ vara osmart o köpa ramen sist.. hehe. Vore lite typiskt mig faktiskt.
Tacksam för lite input!
Stod förresten såhär i en annons jag såg från dom:
"YZFR1 RAHMEN MIT BRIEF UNFALLFREI UND UNBESCHÄDIGT! RAHMEN FÜR MODEL 2003 RN/ 09 UND FÜR 2004 RN12! SCHLOßSÄTZE ALLER BAUJAHRE AUF ANFRAGE!"
Nån som kan översätta?