Fråga ang. endurospåret i Uddevalla

DanneMannen

Medlem
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
Jordfräs
Hej!

Jag har försökt att få i Anders som har hand om endurospåret utan framgång. Därför tänkte jag kolla om det är nån här som kan svara mig på frågan istället. Det jag undrar över är om det är okej att köra cross på endurospåret eller om man måste ha en endurohoj?

MVH, DanneMannen

Två polare var där och körde med cross, så det är nog inga problem. Vet iofs inte om det var någon där då... men jag tror att spåret är alltid öppet. Skall tydligen finnas en liten burk vid starten att lägga pengar i som avgift.

Två polare var där och körde med cross, så det är nog inga problem. Vet iofs inte om det var någon där då... men jag tror att spåret är alltid öppet. Skall tydligen finnas en liten burk vid starten att lägga pengar i som avgift.

Just precis, jag läste om det med avgiften på sidan. Vill bara vara säker på att det är okej att köra cross där, så det inte blir ett jäkla liv om det. Eller nåt trubbel på nåt annat sätt.

Ja det kanske är bäst att fråga först... stod inte så mycket mer än öppetider på deras hemsida.
Nej, man blir inte direkt klokare av deras sida tyvärr... :( Jag hoppas att jag kan hitta någon som vet exakt hur det ligger till som sagt. Om inte annat, är det möjligtvis någon som vet ställen där man får lov att köra med cross på för att träna? Nu menar jag inte crossbana alltså, utan på skogsvägar o.s.v.. :)

MVH, DanneMannen

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...