Gimli
Medlem
Tjena.
Jag är nybliven pappa till en gammal gixxer. Då jag bara kört nytt innan den här hojen reagerade jag direkt på bromsarna. Frambromsen känns svampig och man har liksom "noll känsla" när man bromsar. Eftersom hojen är 17 år gammal så tänkte jag att man kanske skulle ta å byta ut större delen av grejorna, skivor, klossar och slangar.
Nu till frågan, då jag är fattig
P)-elektriker och 2-barnsfar (+terrier) och har en relativt förstående sambo så vill (eller kan) man ju inte kasta ut hur mycket som helst på det här, men samtidigt vill jag få tag på skapliga grejor!
Är det nån som vet nån bra återförsäljare som ligger bra i pris?
Är det nått speciellt märke man ska passa sej för när det gäller dessa delar?
Kanske tom är nån här som har lite fräscha grejor liggandes som dom vill bli av med =) pm:a isåfall......
(hojen är en gixxer 1100W från 93)
/HB
Jag är nybliven pappa till en gammal gixxer. Då jag bara kört nytt innan den här hojen reagerade jag direkt på bromsarna. Frambromsen känns svampig och man har liksom "noll känsla" när man bromsar. Eftersom hojen är 17 år gammal så tänkte jag att man kanske skulle ta å byta ut större delen av grejorna, skivor, klossar och slangar.
Nu till frågan, då jag är fattig
Är det nån som vet nån bra återförsäljare som ligger bra i pris?
Är det nått speciellt märke man ska passa sej för när det gäller dessa delar?
Kanske tom är nån här som har lite fräscha grejor liggandes som dom vill bli av med =) pm:a isåfall......
(hojen är en gixxer 1100W från 93)
/HB