Eller så skäller man ut de små snorungarna tills det bara återstår en liten våt fläck av dem.Varför detta pubertala snacket om att gå ut och slåss?
Antingen slåss man där man är eller undviker det helt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller så skäller man ut de små snorungarna tills det bara återstår en liten våt fläck av dem.Varför detta pubertala snacket om att gå ut och slåss?
Antingen slåss man där man är eller undviker det helt.
Moget. Den dan Jag får för mig att spöa upp en 14-åring får ni gärna skjuta mig.
Ska du också hänga på killen som bor hos mamma om den där mognadsgrejen?Lägg av, fjortonåring kan lätt förtjäna stryk. 10-åring också. Kanske inte 5-åring.
Små människor ska respektera stora människor. Klarar de inte av det på egen hand får man väl hjälpa till lite? Nej nu var det hjärtat som talade igen.![]()
Ibland... Och ibland kan inskränkta 40-talister behöva få sig en omgång.

Nu hoppas jag verkligen inte att du refererar till mig.
Men visst, alla kan behöva sig en omgång då o då. Snorungar som inte respekterar äldre får mig att se rött. Med äldre menar jag inte gamla skinn på 60 utan äldre helt enkelt.
Visst ska man inte komma och tro sig veta saker gentemot en människa som levt dubbelst så länge
Jag tycker folk ska respektera folk pungt. att man är äldre förtjänar ingen respekt i sig det är hur man är och vad man gör som räknas. Jag hyser ingen respekt för någon av de anställda på värmdö kommun. Visst ska man inte komma och tro sig veta saker gentemot en människa som levt dubbelst så länge men att knäböjja för alla äldre är lite jantelag tycker jag.
Jag menar såklart inte att man ska knäböja för äldre bara för man råkar vara yngre. Jag pratar om gränslandet där vettiga föräldrar har fostrat sina barn till att helt enkelt respektera äldre. Mer resa-sig-när-en-gammal-tant-kliver-på-tuben-sätt.
Nu är jag lite full så jag kanske är extra rabiat.Läs mellan raderna.
Jag förstår dig och håller med men resa sig för äldre tander/handikappade faller in under sunt förnuft.

Fast diskutera sunt förnuft med Svensson är rätt vanskligt. S.F skiljer sig så groteskt mycket åt från person till person.![]()
Moget. Den dan Jag får för mig att spöa upp en 14-åring får ni gärna skjuta mig.
Han var säkert 18-20 och betedde sig illa. Ska man inte säga till då? Sen om han och hans vänner ska samla ihop sig istället för att ta en tillsägning tycker jag nog att handgemäng kan vara en lösning trots allt.
Glad att det inte blev så men tycker att fler borde säga till när folk beter sig öppet illa. Nu är det accepterat i stort sett och 98% tittar ner i backen.
Sen ska man inte skriva om sånt på ett forum, men var lite irriterad över händelsen och alkhol fanns i blodet.
Iallafall glad jag sa till honom, och glad det inte blev mer än så. Vem vet han kanske slutar tränga sig och hans vänner vet ju att han inte vågade gå ut ensam så hans ego är kanske lite naggat i kanten. Det vore ju bra, eller så var jag bara helt fel ute.

|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |