Frälsning

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Här står man i kö på en hamburgerrestaurang efter krogen och en liten fjortis tränger sig. Säger snällt åt honom att så gör man inte. Han e helnöjd med sitt liv och har goda anledningar att tjaffsa varför jag säger att det är bättre vi löser detta utanför. Han viker undan med blicken och försvinner ganska snabbt. Tyckte det var ok och jag fortsätter mitt köande och köper mat mm.

Väl utanför har herren ( pojken) hämtat sina vänner och tuffat på sig och är supertuff. Jag säger snällt att han ska be om ursäkt men nu har han vänner med sig som pratar om karate (helt ärligt). Jag säger iallafall att han är en tönt och att jag gärna reder ut detta i en närliggande gränd. Då gör han ett otroligt tafatt försök till ett slag som resulterar i att jag är nära på att misshandla honom på öppen gata men en god vän hindrar mig...

Vad skulle jag gjort

1. Gått hem som nu

2. Gett honom ett par rejäla gammeldags käftsmällar?

3. Misshandlat idioten totalt och tagit mitt straff

Jag röstar på några rejäla örfilar och eventuellt en hederlig pungspark. Sen Kentauren.

Nr 2.

Fattar han inte när du säger till han och han dessutom muckar så är det dax för en lavett.

:ordningochreda

Var precis därförbi, men det regnade så jag passar.
Dessutom är årets session redan avklarad. Fell free att värva nytt folk till vår seKT:tummenupp

Jag har berättat lite om sekten i vissa kretsar... Knappt att någon tror en, men fyfan va kul det är nu i efterhand. hahahaha

Jag kommer förbi med cykel i dagarna :)

Jag har berättat lite om sekten i vissa kretsar... Knappt att någon tror en, men fyfan va kul det är nu i efterhand. hahahaha

Jag kommer förbi med cykel i dagarna :)

Perfa.

Vi borde dokumenterat spektaklet med mobilkameran, men det behövdes ju iofs inte eftersom någon "annan" så fint skötte dokumentationen.

Har varit med om exakt samma sak.

Var på Max i Umeå och hade beställt. När jag skulle hämta drickan så kommer det en oborstad fan och plockar strips av min bricka.

Jag bjuder ut honom och han tackar ju självklart ja. När jag vänder mig om jag lämnar min bricka med käk till polaren hör jag hur han frågar sina två vänner om dom backar honom. Minns ärligt inte vad dom sa men det slutade med att jag lämnat ifrån mig brickan och frågade om vi skulle gå ut. Tydligen fick killen kalla fötter och bad så hemskt mycket om ursäkt. Käkade min mat och "nöjt" (inte riktigt men nästa gång hade de varit nån som inte stog upp mot honom... småbarnspappa el liknande) av min mat. Förhoppningsvis lärde sig killen en läxa och fattade att man inte kan uppföra sig hur som helst.

Vad vill jag säga med dehär? Jo. De e inte okej att slåss hur som helst. Men när folk inte kan uppföra sig så måste nån säga till. Nästa gång är det inte någon som kan/har möjlighet att säga ifrån...

Jag ångrar inte en sekund mitt val att bjuda ut karln och med lite tur så gör han aldrig om det. Står helt på din sida och kan inte se att du gjort något fel.

Handlar det om röstning så är det helt klart nr. 2. Får han inte uppfostran hemifrån får väl nån jävel visa hur man uppförsig.

-A (lagomt yr i bollen)

Ni skulle ha träffats över en kopp kaffe och talat ut om era känslor i lugn och ro.

Får jag också vara med i er klubb eller :cool: Vill också dra ut på stan och "läxa" upp folk som trängs :drool

Mitt hjärta säger pryla men förnuftet säger prata vett med honom utan våld. :va

Nödvärn är ansvarsbefriande, så hade du slagit honom direkt efter hans försök hade du klarat dig från rättsliga åtgärder. :tummenupp

Varför detta pubertala snacket om att gå ut och slåss?
Antingen slåss man där man är eller undviker det helt.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage