Blackninja
Ny medlem
Här står man i kö på en hamburgerrestaurang efter krogen och en liten fjortis tränger sig. Säger snällt åt honom att så gör man inte. Han e helnöjd med sitt liv och har goda anledningar att tjaffsa varför jag säger att det är bättre vi löser detta utanför. Han viker undan med blicken och försvinner ganska snabbt. Tyckte det var ok och jag fortsätter mitt köande och köper mat mm.
Väl utanför har herren ( pojken) hämtat sina vänner och tuffat på sig och är supertuff. Jag säger snällt att han ska be om ursäkt men nu har han vänner med sig som pratar om karate (helt ärligt). Jag säger iallafall att han är en tönt och att jag gärna reder ut detta i en närliggande gränd. Då gör han ett otroligt tafatt försök till ett slag som resulterar i att jag är nära på att misshandla honom på öppen gata men en god vän hindrar mig...
Vad skulle jag gjort
1. Gått hem som nu
2. Gett honom ett par rejäla gammeldags käftsmällar?
3. Misshandlat idioten totalt och tagit mitt straff
Väl utanför har herren ( pojken) hämtat sina vänner och tuffat på sig och är supertuff. Jag säger snällt att han ska be om ursäkt men nu har han vänner med sig som pratar om karate (helt ärligt). Jag säger iallafall att han är en tönt och att jag gärna reder ut detta i en närliggande gränd. Då gör han ett otroligt tafatt försök till ett slag som resulterar i att jag är nära på att misshandla honom på öppen gata men en god vän hindrar mig...
Vad skulle jag gjort
1. Gått hem som nu
2. Gett honom ett par rejäla gammeldags käftsmällar?
3. Misshandlat idioten totalt och tagit mitt straff