Fotpinnar = 185 i MAX?

Status
Ej öppen för fler svar.
Det är STARGATE på TV6, ska ni inte titta?
före detta Mc Gajvär rockar fett där ute......
 
Hittade ostrypta fotpinnar, kan inhandlas på Xjell & Co. för 615:-/st
Finns även i blondin-rosa och bimbo-svart :tuttar

Åhfaen. Var inne där häromdan. Förjävligt snygga kåpor. Iaf, såg att om man inte vill köpa nytt hade dom även en modifieringssats till orginalpinnarna för 249:- Såklart lite pill att dra om sladdarna till dosan o så men jävlar vilken förändring det blir när pinnarna inte längre drar ner farten.:tummenupp :tummenupp !!!!111
Xjell&Co.se
 
Last edited:
Om man har en pinne i foten så kan det klicka och göra ont och man kan inte gå så fort.
Tar man bort pinnen så går man mycket fortare.
Visst finns det logik i trådskaparens inlägg.
 
Sluta tråka honom han vill ju bara ha ett svar.

Regga om den så att den godkänns för passagerare så skickar vägverket en beskrivning hur du tar bort strypningen i de bakre fotpinnarna.
 
Åhfaen. Var inne där häromdan. Förjävligt snygga kåpor. Iaf, såg att om man inte vill köpa nytt hade dom även en modifieringssats till orginalpinnarna för 249:- Såklart lite pill att dra om sladdarna till dosan o så men jävlar vilken förändring det blir när pinnarna inte längre drar ner farten.:tummenupp :tummenupp !!!!111
Xjell&Co.se
Ja, Xjell-kåporna är pheta, speciellt de med bunny-dekaler...
Såg det kitet med, perfekt om man kan pilla själv, men jag tänkte på de som inte är så händiga med kabel-satsen :D
 
Last edited:
Sluta tråka honom han vill ju bara ha ett svar.

Regga om den så att den godkänns för passagerare så skickar vägverket en beskrivning hur du tar bort strypningen i de bakre fotpinnarna.

tigersåg? skärbrännare?

Seriöst: Finns det verkligen hojjar med detta? Aldrig hört förut.
 
Triumph Tiger har tigersåg, hörs ju på namnet. :rolleyes:
 
Nash: Bär du REFLEXVÄST också??
 
Menar du att det finns några oseriösa trådar på SH? :va Fattar inte...
 
Haha, vilken jävla fråga..

TS har startat ett par fina trådar nu.
Nash är nog min nya favorit på SH faktiskt. :tummenupp










Edit: Klockringaren kommer ändå alltid vara min nummer 1
 
Kolla bak på fotpinnarna, det ska sitta en knapp där som är till för de som kör med 15% vacuum, 85% alpluft i däcken som kopplar ur funktionen "max 185 km/h". Då kommer du definitivt märka skillnad :tummenupp Men se till att faktiskt köra med rätt blandning vacuum/alpluft, annars kan det gå illa =(

ps. glöm inte fylla på blinkersvätska då och då ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top