Fotosession Warrior!

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Ja, jag vet att det inte är någon sporthoj... men det skiter jag i... :hihi

hade en polare som lackförseglade o polerade hojen igår. så vi passade på att ta några kort i samma veva...

säg vad ni tycker om hojan.. snygg eller pessful?

mvh robban

Bifogat

• warrior5.jpg
    warrior5.jpg
    84.3 KB · Visningar: 291
  • warrior2.jpg
    warrior2.jpg
    85.4 KB · Visningar: 196
  • warrior3.jpg
    warrior3.jpg
    90.3 KB · Visningar: 209
  • warrior2.jpg
    warrior2.jpg
    85.4 KB · Visningar: 137
  • warrior1.jpg
    warrior1.jpg
    94.3 KB · Visningar: 183
Grymm! går just i tankebanor om jag skall byta till en custom, och varför inte gå emot strömmen och åka japs, Farsan lär ju bli mera gråhårig. :hihi

Vad är det för prestanda på en sådan?

Rocky skrev:
2223116 Grymm! går just i tankebanor om jag skall byta till en custom, och varför inte gå emot strömmen och åka japs, Farsan lär ju bli mera gråhårig. :hihi

Vad är det för prestanda på en sådan?

tackar.. jävligt bra prestanda för att vara glidare.. har 90.4 hk på bakhjulet o 149 Nm så det räcker gott till att dra sporthojar vid rödljusen.. :gnissla

robb skrev:
2223124 tackar.. jävligt bra prestanda för att vara glidare.. har 90.4 hk på bakhjulet o 149 Nm så det räcker gott till att dra sporthojar vid rödljusen.. :gnissla

Ja det lär ju räcka en bit!
Kikade på blocket på direkten och det kryllade ju inte direkt av dom, ja ja blir det en custom så står en sådan högt på listan vill inte åka skruv-harley igen, kan den biten.

Rocky skrev:
2223128 Ja det lär ju räcka en bit!
Kikade på blocket på direkten och det kryllade ju inte direkt av dom, ja ja blir det en custom så står en sådan högt på listan vill inte åka skruv-harley igen, kan den biten.

ja det finns inte alls många.. finns bara 340 lite drygt i hela sverige.. roligt.. sen sjunker dom inte i värde direkt heller..

harley är inte direkt ett alternativ för mig.. isåfall en riktig fetechopper...

Grymt snygg!
Om jag någonsin köper glidare igen så blir det en sådan.

fet!!!!!
men jag tror att om jag hade valt färgerna hade jag tagit vitt där du har rött.
/mvh erik

robb skrev:
2223108 Ja, jag vet att det inte är någon sporthoj... men det skiter jag i... :hihi

hade en polare som lackförseglade o polerade hojen igår. så vi passade på att ta några kort i samma veva...

säg vad ni tycker om hojan.. snygg eller pessful?

mvh robban
Jo, hojen är snygg, men bilderna lämnar mycket att önska...
Jag hade valt att placera hojen framför nåt annat. Gärna graffitti, men svart färg bakom en svart hoj gör att det ser lite konstigt ut vid framlampan på en bild t.ex. Plus att jag hade photoshoppat om bakgrunde lite åt det hållet du ser i mitt exempel jag bifogat. Plus att jag hade undvikit att få med lastpallarna i bakgrunden som bara blir ett störningsmoment i bilden.

Ta inte illa upp, se det som försök till konstruktiv kritik från en glad amatör för att du ska få snyggare bilder på en så snygg hoj nästa gång.
:tummenupp

Bifogat

• warrior5_edit.jpg
    warrior5_edit.jpg
    91.5 KB · Visningar: 143
tyson skrev:
2223161 fet!!!!!
men jag tror att om jag hade valt färgerna hade jag tagit vitt där du har rött.
/mvh erik

hade nog åxå vart snyggt i vitt.. men ville ha röd.. men kanske nästa säsong..

Firefly skrev:
2223203 Jo, hojen är snygg, men bilderna lämnar mycket att önska...
Jag hade valt att placera hojen framför nåt annat. Gärna graffitti, men svart färg bakom en svart hoj gör att det ser lite konstigt ut vid framlampan på en bild t.ex. Plus att jag hade photoshoppat om bakgrunde lite åt det hållet du ser i mitt exempel jag bifogat. Plus att jag hade undvikit att få med lastpallarna i bakgrunden som bara blir ett störningsmoment i bilden.

Ta inte illa upp, se det som försök till konstruktiv kritik från en glad amatör för att du ska få snyggare bilder på en så snygg hoj nästa gång.
:tummenupp

Hehe.. tackar för den kritiken.. jag tar verkligen åt mig.. det var dock den enda snygga fotoplatsen i närheten just vid garaget.. men ska du till gotland till veckan?

robb skrev:
2223206 hade nog åxå vart snyggt i vitt.. men ville ha röd.. men kanske nästa säsong..

Hehe.. tackar för den kritiken.. jag tar verkligen åt mig.. det var dock den enda snygga fotoplatsen i närheten just vid garaget.. men ska du till gotland till veckan?
Nej, tyvärr så kan jag inte det. Hade varit kul dock...

Ett annat alternativ för bättre bilder är (förutsatt att du använder systemkamera) om du ställt hojen lite längre ifrån väggen och satt ett kortare skärpedjup. Så att väggen bakom blivit lite diffus... (Jag har även här gjort ett exempel i photoshop som ser ut som skit, men du förstår säkert vad jag menar.)

Bifogat

• warrior5_edit2.jpg
    warrior5_edit2.jpg
    75.9 KB · Visningar: 144
Firefly skrev:
2223227 Nej, tyvärr så kan jag inte det. Hade varit kul dock...

Ett annat alternativ för bättre bilder är (förutsatt att du använder systemkamera) om du ställt hojen lite längre ifrån väggen och satt ett kortare skärpedjup. Så att väggen bakom blivit lite diffus... (Jag har även här gjort ett exempel i photoshop som ser ut som skit, men du förstår säkert vad jag menar.)

synd.. annars hade du kanske velat ta några justa kort där om du hade haft lust o tid.. en annan gång kanske..

ja, jag hajar vad du menar.. var dock svårt här eftersom den stog på en jätteramp upp till ett lager... men får fixa en lite mera fotovänlig plats nästa gång... med :tuttar :D

Tjena, det är inte så att din fotograf åker Fårrd?? / Hygge ps såg din pärla i stan, jag gillar inte såna men den var fan så ball!! (kanske börjar gilla såna nu..hehe)

Clean!!!

Har varit sugen på en warrior sedan de kom. Kommer säkert bli en sån när plånboken tillåter det :hihi
...men jag tycker min åtta var töffare ;)
Warriorprojekt.jpg

Men absolut, den är superclean!

Den är snygg, rent av skitsnygg, men gör någonting åt bakskärmen FFS.

Den ser ju ut att höra till en tre gånger så stor hoj, sälj den uppochnervänd som en skejtramp eller nåt.

Hur grym som helst, men måste hålla med ovanstående om bakskärmen. Samt att fälgarna inte var så sköna att vila ögonen på, kanske skulle göra sig bättre i bara svart. Om jag fick bestämma menar jag...

robb skrev:
2223124 tackar.. jävligt bra prestanda för att vara glidare.. har 90.4 hk på bakhjulet o 149 Nm så det räcker gott till att dra sporthojar vid rödljusen.. :gnissla
va väger den då, 400 kg ? :va

Hygge skrev:
2223512 Tjena, det är inte så att din fotograf åker Fårrd?? / Hygge ps såg din pärla i stan, jag gillar inte såna men den var fan så ball!! (kanske börjar gilla såna nu..hehe)

joo det stämmer.. Istvan som har fotat ja.. :)

GuW skrev:
2223723 Den är snygg, rent av skitsnygg, men gör någonting åt bakskärmen FFS.

Den ser ju ut att höra till en tre gånger så stor hoj, sälj den uppochnervänd som en skejtramp eller nåt.

Tackar.. japp.. bakskärmen kommer inte vara kvar nästa säsong.. inte framskärmen heller.. kommer bli andra som är gutna i glasfiber.. mera slimmat...

IronMike skrev:
2224090 va väger den då, 400 kg ? :va

stämmer som cyren säger.. 275 torr... alla årsmodeller.. finns bara 03-04 i sverige...finns det nyare är de importerade.. klarade inte avgaskraven..

Nalken skrev:
2224494 Fet hoj :yoparty

Han skrev aldrig 81 på tanken som är namnet på Hells angels supportklubb.
http://www.route81.com/

hehe.. nope! inte route 81.. haha.. 8:an står för vårat garage i borås..

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti