Foton. Gåsen 18/7-06

Äntligen har ja fått mitt bredband igen och är med i matchen igen! Satt och kollade igenom bilderna från Gelleråsen och ser att jag fastnade på lite bilder tack vare att jag körde i din grupp Nazzuro, antar att det är dina bilder :tummenupp det va ja som körde den gula CBR:n.

#Jone# skrev:
2365824 Äntligen har ja fått mitt bredband igen och är med i matchen igen! Satt och kollade igenom bilderna från Gelleråsen och ser att jag fastnade på lite bilder tack vare att jag körde i din grupp Nazzuro, antar att det är dina bilder :tummenupp det va ja som körde den gula CBR:n.

Skönt, utan bredband kan man ju inte leva!

Japp vi körde i samma grupp. Men du dök inte upp till Kinnekulle ring? Var där och körde också, kul men lite farlig bana. Det konstigaste av allt är att jag håller på att sälja min hoj och har iställt köpt en ren banhoj, R6-01. Ska gå licenskurs om några veckor å sedan blir det bara bana för hela slanten!!! Det gav verkligen mersmak det här med att köra bana.

nazurro skrev:
2365927 Skönt, utan bredband kan man ju inte leva!

Japp vi körde i samma grupp. Men du dök inte upp till Kinnekulle ring? Var där och körde också, kul men lite farlig bana. Det konstigaste av allt är att jag håller på att sälja min hoj och har iställt köpt en ren banhoj, R6-01. Ska gå licenskurs om några veckor å sedan blir det bara bana för hela slanten!!! Det gav verkligen mersmak det här med att köra bana.
Nej det blev inge kinnekulle tyvärr, ekonomin satte stopp där men jag måste försöka komma iväg till en bandag till innan säsongen är slut, minst! Det gav verkligen mersmak. Så du satsar rejält på bankörning då med andra ord, fan va skoj! Vi ses väl kanske vid nåt mer tillfälle då. Kör som fan! :yoparty

#Jone# skrev:
2366211 Nej det blev inge kinnekulle tyvärr, ekonomin satte stopp där men jag måste försöka komma iväg till en bandag till innan säsongen är slut, minst! Det gav verkligen mersmak. Så du satsar rejält på bankörning då med andra ord, fan va skoj! Vi ses väl kanske vid nåt mer tillfälle då. Kör som fan! :yoparty

Japp jag lär väl köra vanliga bandagar också, men i licensgruppen. Kör så det ryker!

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”