Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nazurro skrev:2317611Min "depåpersonal" passade på att fota en del under dagen.
RRacer skrev:2318645Inga bilder från licensgruppen?![]()
Det var jag som filmade, inte så mycket som blev bra pga batteri malfunktion, men ska se när den är producerad...Bobby Orr skrev:2319177Såg att det var någon i snabb grupp som hade kamera på hojen, vore ju kul att se lite film från dagen. Någon som känner sig träffad???![]()
freding skrev:2319206Det var jag som filmade, inte så mycket som blev bra pga batteri malfunktion, men ska se när den är producerad...
har kollat lite nu, från måndagen har jag lite som blev bra, men från tisdagen blev de tyvärr bara skräp...Bobby Orr skrev:2319451Du är grym duHoppas att det du har blir bra.
freding skrev:2325224har kollat lite nu, från måndagen har jag lite som blev bra, men från tisdagen blev de tyvärr bara skräp...
Linslus!Johansson skrev:2325384Attans! Jag körde ju i er grupp (tror jag), hade hoppats att få vara med på film
![]()
Kolla här...freding skrev:2325446Nån som kan hjälpa mig med hur man får upp den här då? bryr mig inte om att komprimera, utan det blir dvd-kvalitet. Har från Kinnekulle 30/6 oxå oförsäkrad grupp.
Ett par filmsnuttar till från dagen...raukroland skrev:2323001Här finns ett första smakprov på det jag och kompisen på den blåa VFR:en filmade under dagen...
Ett varv på Gelleråsen
HAHAHA slangar jocke om digraukroland skrev:
raukroland skrev:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |