Foton från Knutstorp 5/7 - Fotograf: Acrid

Fusk? Innebär det att du blev ifrånåkt av Anders. ...också? [/B][/QUOTE]

Då hade Jocke inte varit kontaktbar på en vecka...minst
Det räckte med att han hade problem med framgaffeln
för att han skulle bli tyst som en mumie.... eller var det
de nya beläggen det var fel på?????
Som tur var så blev det bättre på eftermiddagen, så
då började han kvittra igen :tummenupp
 
Vafan.. syster din sa att hon hade tagit massa bilder på mig och håkan.. men du hittar bara en ?

skärpning! :hej :tummenupp

/KetogaN
 
Måste man införskaffa sig RR licens för att fastna på en endaste bild..... :crash

<--------------------
 
CorbenDallas skrev:
Satan i gatan... Ny avatar månne???? :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Det är nog ett av de absolut fetaste nerlägg jag sett utan en millimeter häng. Snart skrapar du i puckarna vare sig du vill eller inte.
 
Chrille skrev:
Var det verkligen bättre?
Om chaffören tycker det så är det det :D

Nästa gång så får du hålla fast Apsnus medans jag skruvar
på dämpningen, annars blir det aldrig bättre, ty karl´n är
nog lite rädd för att ändra på saker... :fakta
 
RejserAnders skrev:
Om chaffören tycker det så är det det :D

Nästa gång så får du hålla fast Apsnus medans jag skruvar
på dämpningen, annars blir det aldrig bättre, ty karl´n är
nog lite rädd för att ändra på saker... :fakta

Gör man inte fel ibland så gör man inte rätt emellanåt heller.

Gammalt depåordspråk som jag just hittade på
 
Chrille skrev:
Gör man inte fel ibland så gör man inte rätt emellanåt heller.

Gammalt depåordspråk som jag just hittade på

Helt rätt Chrille, när ska vi sluta göra fel då :confused:
 
CorbenDallas skrev:
Muuutard?? Du menar väl Leca-fighter? :D :D :D

Nej för tusan.. gick aldrig av med R6:an ju.. och inte ut i leca kulorna med muuutarden heller.. jag gick ju bara omkull 2 gånger ju. fast jag var på hojen innan gulflaggan kom ut och andra gången var det ingen som såg det (av flaggvaktorna)

:öl
 
Tack alla för de finfina kommentarerna....Lovar att nästa körning ja e m på så ska ja ta på ngra stycken till utöver raceputtarna, men då faur ni presentera er först så jau vet vilka ni äer :hej

Jag misstänker att det finns fler bilder...dock av antingen dålig kvalite eller med något helt annat tema på. :rolleyes: (Ketogan: Jag tog på dig men vet inte va som hände i "framkallningen")


För övrigt väääldigt trevligt att träffa de galna halvsvenskarna! :rock :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top