FotoLeken

Jag vill se en klädd julgran! (notera att jag i miljöns namn återanvände lappen sedan förra gången, den låg kvar där...)

Bifogat

• Mutter.jpg
    Mutter.jpg
    10.3 KB · Visningar: 64
Jag vill se en klädd julgran! (notera att jag i miljöns namn återanvände lappen sedan förra gången, den låg kvar där...)

Nä men va fan, nu sabbade du ju nästan leken!! Fast om ingen hinner före så går jag upp i skogen efter skolan med lite glitter och fotar :gnissla :tummenupp Eller så tar jag med mig kameran till köpcentret imorgon, där står det en stor jävla gran :va :tungan :tummenupp

Bra med miljötänkandet, jag har hafft samma lapp på mina bidrag med :tummenupp

Jag lovar, det är en gran med på bilden, men det är det senaste, en "kinesisk dvärggran", så den syns inte så bra :tummenupp :rolleyes: :rolleyes: :tungan

Nu vill jag se ett öppnat paket/korv med pepparkaksdeg (som man köper i affären),,, det ska stå SH + ditt nick inristat i degen. :tummenupp

Bifogat

• gran.JPG
    gran.JPG
    53.9 KB · Visningar: 46
Nä men va fan, nu sabbade du ju nästan leken!! Fast om ingen hinner före så går jag upp i skogen efter skolan med lite glitter och fotar :gnissla :tummenupp Eller så tar jag med mig kameran till köpcentret imorgon, där står det en stor jävla gran :va :tungan :tummenupp

Bra med miljötänkandet, jag har hafft samma lapp på mina bidrag med :tummenupp

Jag tänkte lite samma sak där, köpcenter, eller att få någon pervers julmysare att erkänna att dom redan har klätt granen...

Jag lovar, det är en gran med på bilden, men det är det senaste, en "kinesisk dvärggran", så den syns inte så bra :tummenupp :rolleyes: :rolleyes: :tungan

Nu vill jag se ett öppnat paket/korv med pepparkaksdeg (som man köper i affären),,, det ska stå SH + ditt nick inristat i degen. :tummenupp

Är det bara jag som tycker att det inte räknas:gnissla

Moderator Says: Limez skruvade önskning gäller inte posta en bild på en folkölsbuulk!

(orka hålla på med sånna där idiotsvåra jävlar)

Moderator Says: Limez skruvade önskning gäller inte posta en bild på en folkölsbuulk!

(orka hålla på med sånna där idiotsvåra jävlar)

WTF!

Ok, folköl eller en motorcykel på över 500cc, det som gäller är det som någon nu postar en bild på först!
Jag fixade ju en "gran" så jag måste jau fau önska.

fan va petiga folk ska va då, varför inte bara en öl?:hihi

Här kommer en stekare! Jag vill se en rulle 0.30 fiskelina! ALt Sweedie naken!

Räcker det inte med en 0.12?! Fiskar ju fan med fluga och delikata rödingar...inte storkämpar från norr!! :mad:

EDIT: Då är det bara Alicia som kan sno den önskningen...men nä...vi vill inte se...:näsblod

:hihi

Räcker det inte med en 0.12?! Fiskar ju fan med fluga och delikata rödingar...inte storkämpar från norr!! :mad:

EDIT: Då är det bara Alicia som kan sno den önskningen...men nä...vi vill inte se...:näsblod

:hihi

Eftersom JKay fångar småfiskar så.... OK 0,10-0,30 då!

Swedie naken :brynad

Last edited:
dåså....

EDIT: Jag vill se......en kaffe! :)

Bifogat

• IMG_3478_1.jpg
    IMG_3478_1.jpg
    76.8 KB · Visningar: 70
Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...