FotoLeken

Fast det vetee f-n om det är godkänt, det är ju en CD, och dessutom en Shreck-penna :D

Jag skrev i alla fall på med en motorcykelpenna!

(Just kidding, konsert-biljett it is)

He he! Jag hadde en aning om att du skulle känna så här, men jag orkar inte krafsa fram mina vax. Tror tillåmed att jag har en singel med Pink project, har för mig att det va någon blandning av Pink floyd och Allan Parson project.
Pennan kände du igen:D Skarpsynt som du är, så jag slänger med en bild på det närmaste fordonsrelaterde pennor som var i min närhet:)

Bifogat

• pennor.JPG
    pennor.JPG
    88.2 KB · Visningar: 81
He he! Jag hadde en aning om att du skulle känna så här, men jag orkar inte krafsa fram mina vax. Tror tillåmed att jag har en singel med Pink project, har för mig att det va någon blandning av Pink floyd och Allan Parson project.
Pennan kände du igen:D Skarpsynt som du är, så jag slänger med en bild på det närmaste fordonsrelaterde pennor som var i min närhet:)

Om du kör på Dunlop på Specialfälgar på motorcykeln är det inte underligt att du får anlita Assistanskåren!

Om du kör på Dunlop på Specialfälgar på motorcykeln är det inte underligt att du får anlita Assistanskåren!

He he:D Nu fick du allt till det.
Men tillbaks till topic, ingen som ligger på någon biljett? Ny som gammal?

Den du, 11 år gammal..............:tummenupp

72hkvw5.jpg

Hmmmmm....... nån som sitter inna med ett paket kondomer

He he:D Nu fick du allt till det.
Men tillbaks till topic, ingen som ligger på någon biljett? Ny som gammal?
Tyvär inte där jag sitter nu. :(

Hemma har jag ett par festivalarmband och några personalpass från tillställningar jag har jobbat på. Men någon pappersbiljett tror jag inte finns där. :tungan

72hkvw5.jpg

Gööööött! Där satt den, fin orkester va det oxå.
Såja fram med köddajacken nu:yoparty

Edit: Besiktning på gång:tungan

Tyvär inte där jag sitter nu. :(

Hemma har jag ett par festivalarmband och några personalpass från tillställningar jag har jobbat på. Men någon pappersbiljett tror jag inte finns där. :tungan

Intressant jobb du verkar ha:)

Last edited:

72hkvw5.jpg

Ja ja! Då tar jag väl denna oxå, eftersom inget händer:tungan

Men nu vill jag se en livsmedelprodukt med utgående datum och då vill jag se något riktigt gammalt:)

Bifogat

• gommi.JPG
    gommi.JPG
    76.8 KB · Visningar: 67

Men nu vill jag se en livsmedelprodukt med utgående datum och då vill jag se något riktigt gammalt:)

Den vet jag att jag kan ta när jag kommer hem... men ja ska rota ordentligt o se om ja inte kan ta den me nå riiiktigt fint.. vet att ja har haft massa som blev kvar efter ex-sambon som ja inte själv äter som ja slängt lite undan för undan.. lovar att leta på nåt när ja kommer hem om ingen annan hinner före :D

Tärningarna såg inge konstiga ut, dock skulle jag inte vilja sörpla i mig över 4 år gammal svampbuljong:gnissla

Jag vill se....hmm. en kamera.

Bifogat

• svampbuljong.jpg
    svampbuljong.jpg
    39.6 KB · Visningar: 129
Den vet jag att jag kan ta när jag kommer hem... men ja ska rota ordentligt o se om ja inte kan ta den me nå riiiktigt fint.. vet att ja har haft massa som blev kvar efter ex-sambon som ja inte själv äter som ja slängt lite undan för undan.. lovar att leta på nåt när ja kommer hem om ingen annan hinner före :D

Aaah! la grande bouffe, som för övrigt är en anorlunda film:D ( bör ses)

http://www.imdb.com/title/tt0070130/

Intressant jobb du verkar ha:)
Inte särskilt. Jag är till 99% arbetslös men jobbar bland annat lite på en fritidsgård och ett par gånger per år så är vi med och arrangerar konserter. http://www.regnrocken.se/

För det mesta så gör jag inget mera spännande än att stå och se så att allt är lugnt och trevligt. :tungan

Dedär kan ju faktiskt godkännas, en bild på dig istället för lapp funkar väl, för de e väl på dig... så önska ny bild nurå för fan..
Ska re va så ska re va.

Då vill jag se en kaffebryggare (perkulator funkar också, men inte vattenkokare t.ex.).

Bifogat

• flkamera.jpg
    flkamera.jpg
    76 KB · Visningar: 54
Sådära! :tummenupp

nu vill jag se en fisk, en riktig fisk. Död eller levande spelar ingen roll, men helst död :tummenup

Bifogat

• moc.JPG
    moc.JPG
    78.3 KB · Visningar: 45
Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...