Fotografer från Anderstorp under Roadracing SM 30 Maj - 1 April sökes!

FlyingPig

Micha #59
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Honda CBR 600 + Kawasaki ZXR 400 1997 (Till salu)
Hej!

Nu har jag inte en aning om vilka fotografer som befann sig under SM-helgen som var!

Så ni fotografer som ser detta, eller ni förare/andra personer som vet hemsidor, mailadress m.m. säg gärna detta!

Såg ju såklart att det var en hel del fotografer ute på banan!

Tack på förhand allihopa!
:tummenupp
 

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Ort
Götet
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Hej. Jag var en av de fotografer ni förare såg utmed banan och jag kommer att starta en tråd under bilder/filmer så fort jag kan. Det har blivit lite styvt 1200 bilder i helgen och det tar en stund att sålla... Ska försöka få fram lite exempel tills ikväll! :tummenupp

MVH Dag Wallin
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Hej. Jag var en av de fotografer ni förare såg utmed banan och jag kommer att starta en tråd under bilder/filmer så fort jag kan. Det har blivit lite styvt 1200 bilder i helgen och det tar en stund att sålla... Ska försöka få fram lite exempel tills ikväll! :tummenupp

MVH Dag Wallin
Strålande, det ska bli spännande att se! :tummenupp
 

FlyingPig

Micha #59
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Honda CBR 600 + Kawasaki ZXR 400 1997 (Till salu)
Hej. Jag var en av de fotografer ni förare såg utmed banan och jag kommer att starta en tråd under bilder/filmer så fort jag kan. Det har blivit lite styvt 1200 bilder i helgen och det tar en stund att sålla... Ska försöka få fram lite exempel tills ikväll! :tummenupp

MVH Dag Wallin

Okej vad bra, ser fram emot bilderna!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Rostig röd damcykel
Jag var där och fotade. Jag hjälper www.highsider.se med bilder.
Sitter på ca 20 Gb bilder. Kommer att lägga upp efterhand, mina avtalskunder går först.
Givetvis kan man droppa mej ett mail med startnr och klass så kan jag rota lite i gömmorna-> peter-igelhammar@hotmail.com
Min hemsida är www.igelhammar.se Skickar upp nån samples på hur det ser ut när jag jobbar med kameran. :tummenupp
5681291226_e35d7edf70_z.jpg

5684795154_d4d1cdb640_z.jpg

5684224045_d9e56d2b10_z.jpg
 

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Rostig röd damcykel
Inte sett nått mail :va
Men r1000+r600 valde jag att hoppa över då jag redan hade så mkt på min lyra. Sorry.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Nej då, det är världens längsta endurance-race :D

@igelhammar: Har mailat dig angående bilder tidigare men det rann tydligen ut i sanden. Har du några bra på 13 i Rookie 1000 kan du väl PM:a.

Varenda fotoalbum man kollar i så är du där på bilder. Riktig linslus :tungan:D
 

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Ort
Götet
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Inte sett nått mail :va
Men r1000+r600 valde jag att hoppa över då jag redan hade så mkt på min lyra. Sorry.

...men det gjorde inte jag utan jag koncentrerade mig ENBART på R600 och R1000. Har suttit hela kvällen idag och sållat. R1000 kval från lördagen är klart och jag tror att jag har fått med alla förare :banana

Har även bilder från R600 kval lördag, bägge race:n lördag samt bägge kvalen på söndagen. Det mesta är taget i vänstern före start/mål samt i halkhögern vid gamla start/mål. Finns dock lite smått från både karusellen och Hansen också... (vänstern före karusellen!??) När regnet kom gav jag upp så söndagens race har jag inga bilder från... sorry!

Kolla under bilder och filmer/ bandagar och tävlingar!

MVH Dag
 

FlyingPig

Micha #59
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Honda CBR 600 + Kawasaki ZXR 400 1997 (Till salu)
Synd att jag inte var där fredagen och inte körde söndagens race...

...men det gjorde inte jag utan jag koncentrerade mig ENBART på R600 och R1000. Har suttit hela kvällen idag och sållat. R1000 kval från lördagen är klart och jag tror att jag har fått med alla förare :banana

Har även bilder från R600 kval lördag, bägge race:n lördag samt bägge kvalen på söndagen. Det mesta är taget i vänstern före start/mål samt i halkhögern vid gamla start/mål. Finns dock lite smått från både karusellen och Hansen också... (vänstern före karusellen!??) När regnet kom gav jag upp så söndagens race har jag inga bilder från... sorry!

Kolla under bilder och filmer/ bandagar och tävlingar!

MVH Dag

Har du nån hemsida eller är jag bara blind som inte ser/hittar den? :)
 
Last edited:
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top